OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:


 

Suszec: Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Suszec w okresie od 01.01.2013 r. do 31.12.2013r
Numer ogłoszenia: 492790 - 2012; data zamieszczenia: 05.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Suszec , ul. Lipowa 1, 43-267 Suszec, woj. śląskie, tel. 32 44993050, faks 32 4493051.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.suszec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Suszec w okresie od 01.01.2013 r. do 31.12.2013r.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZGODNIE Z PKT 3 SIWZ: 3. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Suszec w okresie od 01.01.2013 r. do 31.12.2013r., zwana dalej zamówieniem. Przedmiot zamówienia obejmuje 2 zadania: 3.1 Zadanie 1: Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Suszec w okresie od 01.01.2013 r. do 31.12.2013r. - oświetlenie uliczne. Sumaryczna moc zamówieniowa: ok. 120,12 kW, ilość punktów poboru mocy na dzień wszczęcia postępowania: 73 szt., ilość opraw: 1087. Planowane zużycie energii w okresie realizacji zamówienia: 461.260 kWh, w tym: Taryfa C11 całodobowa - 1.661 kWh, Dzienna C12 b - 149.127 kWh, Nocna C12 b - 310.472 kWh, Zbiorcze zestawienie punktów poboru energii (zał. nr 1a`) Zmiana ilości punktów poboru mocy w trakcie realizacji zamówienia nie zmienia warunków postępowania przetargowego na pobór energii elektrycznej. 3.2 Zadanie 2: Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Suszec w okresie od 01.01.2013 r. do 31.12.2013r. - obiekty administrowane przez Urząd Gminy Suszec. Sumaryczna moc zamówieniowa: ok. 345,80 kW, ilość punktów poboru mocy na dzień wszczęcia postępowania: 16 szt. Planowane zużycie energii w okresie realizacji zamówienia: 72.446 kWh, w tym: Taryfa C11 całodobowa - 71.473 kWh, Dzienna G11 całodobowa - 973 kWh, Zbiorcze zestawienie punktów poboru energii (zał. nr 1b`) Zmiana ilości punktów poboru mocy w trakcie realizacji zamówienia nie zmienia warunków postępowania przetargowego na pobór energii elektrycznej. 3.3 Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Kod CPV Nazwa 09310000-5 Elektryczność.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY NIE WYMAGA WNIESIENIA WADIUM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w celu wykazania spełniania warunku, wykonawcy zobowiązani są do złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy, na podstawie art. 44 ustawy,

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w celu wykazania spełniania warunku, wykonawcy zobowiązani są do złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy, na podstawie art. 44 ustawy,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w celu wykazania spełniania warunku, wykonawcy zobowiązani są do złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy, na podstawie art. 44 ustawy,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w celu wykazania spełniania warunku, wykonawcy zobowiązani są do złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy, na podstawie art. 44 ustawy,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w celu wykazania spełniania warunku, wykonawcy zobowiązani są do złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy, na podstawie art. 44 ustawy,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

ZGODNIE Z PKT 13 A - D SIWZ: a) wykonawca może złożyć jedną ofertę, b) oferta musi być wypełniona i podpisana przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy lub przez wykonawcę, zgodnie z treścią zał. nr 1 do SIWZ, c) wraz z ofertą należy złożyć wzór umowy na realizację przedmiotowego zamówienia, do której Zamawiający będzie miał ma prawo wnieść swoje uwagi, zawierającej istotne dla stron postanowienia, zawarte w pkt 21 SIWZ, d) jeżeli upoważnienie osób podpisujących ofertę nie wynika bezpośrednio z dokumentów dołączonych do oferty (tj. nie wynika wprost z dokumentów stwierdzających status prawny wykonawcy), to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie, zgodnie z postanowieniami określonymi w pkt 8.4.6 i pkt 13 lit. e) SIWZ,

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

ZGODNIE Z POSTANOWIENIAMI OKREŚLONYMI W PKT. 20.2 - 21.2 SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.suszec.iap.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: URZĄD GMINY SUSZEC UL. LIPOWA 1 43-267 SUSZEC.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.12.2012 godzina 09:00, miejsce: URZĄD GMINY SUSZEC UL. LIPOWA 1 43-267 SUSZEC SEKRETARIAT (I PIĘTRO).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Suszec w okresie od 01.01.2013 r. do 31.12.2013r. - oświetlenie uliczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1 Zadanie 1: Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Suszec w okresie od 01.01.2013 r. do 31.12.2013r. - oświetlenie uliczne. Sumaryczna moc zamówieniowa: ok. 120,12 kW, ilość punktów poboru mocy na dzień wszczęcia postępowania: 73 szt., ilość opraw: 1087. Planowane zużycie energii w okresie realizacji zamówienia: 461.260 kWh, w tym: Taryfa C11 całodobowa - 1.661 kWh, Dzienna C12 b - 149.127 kWh, Nocna C12 b - 310.472 kWh, Zbiorcze zestawienie punktów poboru energii (zał. nr 1a`) Zmiana ilości punktów poboru mocy w trakcie realizacji zamówienia nie zmienia warunków postępowania przetargowego na pobór energii elektrycznej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


 

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Suszec w okresie od 01.01.2013 r. do 31.12.2013r. - obiekty administrowane przez Urząd Gminy Suszec..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 3.2 Zadanie 2 Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Suszec w okresie od 01.01.2013 r. do 31.12.2013r. - obiekty administrowane przez Urząd Gminy Suszec. Sumaryczna moc zamówieniowa: ok. 345,80 kW, ilość punktów poboru mocy na dzień wszczęcia postępowania: 16 szt. Planowane zużycie energii w okresie realizacji zamówienia: 72.446 kWh, w tym: Taryfa C11 całodobowa - 71.473 kWh, Dzienna G11 całodobowa - 973 kWh, Zbiorcze zestawienie punktów poboru energii (zał. nr 1b`) Zmiana ilości punktów poboru mocy w trakcie realizacji zamówienia nie zmienia warunków postępowania przetargowego na pobór energii elektrycznej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


 

 


 

 



 

Data opublikowania
Osoba wprowadzająca informację UG Suszec
Liczba wyświetleń 77
Czas Dane osoby zmieniającej Opis zmiany
UG Suszec OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Moduł - zmiana zawartości
UG Suszec OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Moduł - zmiana zawartości
UG Suszec OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Moduł - zmiana zawartości
UG Suszec OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Moduł - zmiana zawartości
UG Suszec OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Strona - nowa