ZMIANA TREŚCI SIWZ Z DNIA 13.08.2012

Suszec, 13.08.2012 r.xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

 

ZMIANA TREŚCI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

 

dotyczy:                postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na udzielenie zamówienia publicznego pn. „Budowa szkolnego placu zabaw w ramach rządowego programu „RADOSNA SZKOŁA – plac zabaw mały” przy Szkole Podstawowej w Kobielicach”          

           

Na podst. art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. Nr 113 poz. 759 z 2010r. ze zm.), zwaną dalej ustawą, Zamawiający w uzasadnionych przypadkach może, przed upływem terminu składania ofert zmienić treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Dokonaną zmianę specyfikacji zamawiający przekazuje niezwłocznie wszystkim wykonawcom, którym przekazano SIWZ, a jeżeli specyfikacja jest udostępniona na stronie internetowej, zamieszcza ją także na tej stronie.

 

Z uwagi na:

-      konieczność doprecyzowania opisu przedmiotu zamówienia na potrzeby jednolitego porównania i oceny ofert,

Zamawiający wprowadza zmiany do treści SIWZ, zgodnie z poniższymi postanowieniami, które są wiążące dla Wykonawców:

 

1)    w zał. nr 9 do SIWZ, stanowiącym PROJEKT (plany, rysunki, zakres i lokalizacja robót) + ZMIANA DO PROJEKTU – dodaje się dwa dokumenty, stanowiące uszczegółowienie ZMIANY W PROJEKCIE:

opis_zmiana_do_projektu_Kobielice.pdf (28.13 Kb)

rys_10.pdf (165.04 Kb)

Uwaga:

Pozostała treść SIWZ i jej załączników pozostaje bez zmian.

W/w zmiany prowadzą do zmiany treści ogłoszenia nr 297412-2012 z dnia 10.08.2012 r. na ww. postępowanie.

                                                                                                         Wójt Gminy

                                                                                                      Marian Pawlas

Liczba wyświetleń 71
Czas Dane osoby zmieniającej Opis zmiany