Suszec, 03.02.2012 r.xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
ZMIANA TREŚCI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na udzielenie zamówienia publicznego pn. „Przebudowa parkingu przy ul. Piaskowej w Suszcu wraz z odwodnieniem”
Na podst. art. 38 ust. 4 w związku z art. 38 ust. 1 pkt 3) i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. Nr 113 poz. 759 z 2010r. ze zm.), zwaną dalej ustawą, Zamawiający w uzasadnionych przypadkach może, przed upływem terminu składania ofert zmienić treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Dokonaną zmianę specyfikacji zamawiający przekazuje niezwłocznie wszystkim wykonawcom, którym przekazano SIWZ, a jeżeli specyfikacja jest udostępniona na stronie internetowej, zamieszcza ją także na tej stronie.
Z uwagi na:
- udzielone Wykonawcom w dniu 03.02.2012r. odpowiedzi (wyjaśnienia) na pytania dot. realizacji ww. przedmiotu zamówienia, w zakresie określenia przedmiotu zamówienia i warunków udziału w postępowaniu na potrzeby jednolitego porównania i oceny ofert,
Zamawiający wprowadza zmiany do treści SIWZ, zgodnie z poniższymi postanowieniami, które są wiążące dla Wykonawców:
1) zał. 1.A do SIWZ – formularz przedmiaru robót otrzymuje brzmienie:
Formularz_przedmiaru_-_Parking_-_Piaskowa_zm.xls (54.00 Kb)
2) zał. nr 6 do SIWZ otrzymuje brzmienie:
zal._nr_6_do_SIWZ zm.doc (32.50 Kb)
Uwaga:
Pozostała treść SIWZ i jej załączników pozostaje bez zmian.
Wykonawcy są zobowiązani do złożenia wraz z ofertą zmienionego zał. 1.A i zał. nr 6, w wersji z dnia 03.02.2012 r.
W/w zmiany nie prowadzą do zmiany treści ogłoszenia nr 22982-2012 z dnia 24.01.2012 r. na ww. postępowanie.
Wójt Gminy
Marian Pawlas