ZMIANA TREŚCI SIWZ Z DNIA 10.01.2012 R.

Suszec, 10.01.2012 r.xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

 

ZMIANA TREŚCI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

 

dotyczy:     postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na udzielenie zamówienia publicznego pn. „Przebudowa ul. Granicznej w Radostowicach - Etap I oraz ul. Spacerowej w Kobielicach - Etap I”

                              

           

Na podst. art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. Nr 113 poz. 759 z 2010r. ze zm.), zwaną dalej ustawą, Zamawiający w uzasadnionych przypadkach może, przed upływem terminu składania ofert zmienić treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Dokonaną zmianę specyfikacji zamawiający przekazuje niezwłocznie wszystkim wykonawcom, którym przekazano SIWZ, a jeżeli specyfikacja jest udostępniona na stronie internetowej, zamieszcza ją także na tej stronie.

 

Z uwagi na:

-      konieczność doprecyzowania opisu przedmiotu zamówienia na potrzeby jednolitego porównania i oceny ofert,

-      udzielone Wykonawcom w dniu 10.01.2012r. odpowiedzi (wyjaśnienia) na pytania dot. realizacji ww. przedmiotu zamówienia, w tym zmianę treści formularzy przedmiaru robót – zał. 1.A i 1.B do SIWZ,

-      przedłużenie terminu składania ofert do 17.01.2012r. do godz. 10:00, ze względu na konieczność udzielenia Wykonawcom niezbędnego dodatkowego czasu na wprowadzenie zmian w ofertach,

Zamawiający wprowadza zmiany do treści SIWZ, zgodnie z poniższymi postanowieniami, które są wiążące dla Wykonawców:

 

1)    pkt 11.2 SIWZ otrzymuje brzmienie:

11.2      Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 17.01.2012 r. do godz. 10:00, w jednej lub kilku formach, określonych w art. 45 ust. 6 ustawy.

2)    pkt xml:namespace prefix = st1 ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:smarttags" />13 l) tiret drugi otrzymuje brzmienie:

-          Nie otwierać przed 17.01.2012 r. godz. 10.30.

3)    pkt 14 otrzymuje brzmienie:

      14. Miejsce i termin składania i otwarcia ofert:

a)       Miejsce składania ofert: siedziba zamawiającego – sekretariat (I piętro),

Termin składania ofert upływa: 17.01.2012 r. o godz. 10.00,

b)       Miejsce otwarcia ofert: siedziba zamawiającego, sala posiedzeń (I piętro),

Termin otwarcia ofert: 17.01.2012 r. godz. 10.30.

 

4)      zał. 1.A – formularz przedmiaru robót otrzymuje brzmienie:

 Formularz_przedmiaru_-_ul._Granicznej_-_Etap_1zm.xls (67.50 Kb)

 

5)      zał. 1.B – formularz przedmiaru robót otrzymuje brzmienie:

 Formularz_przedmiaru_-_ul._Spacerowej_-_Etap_1zm.xls (53.00 Kb)

 

6)      zał. 11 – specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót zostaje uzupełniona o załączniki nr 11a i zał. 11b o treści:

 

zał. 11 a – dot. geowłókniny: D040201a.pdf (73.28 Kb)

zał. 11 b – dot. georusztu:D101001l.pdf (97.01 Kb)

 

Uwaga:

Pozostała treść SIWZ i jej załączników pozostaje bez zmian.

Wykonawcy są zobowiązani do złożenia wraz z ofertą zmienionych zał. 1.A i 1.B w wersji z dnia 10.01.2012 r.

W/w zmiany prowadzą do zmiany treści ogłoszenia nr 442772-2011 z dnia 29.12.2011r. na ww. postępowanie.

 

Wójt Gminy

 

Marian Pawlas

Liczba wyświetleń 91
Czas Dane osoby zmieniającej Opis zmiany