Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze ds. księgowości w Referacie Finansów Publicznych w Urzędzie Gminy Suszec

 OGŁOSZENIExml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

Wójt Gminy Suszec

ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. księgowości

 w Referacie Finansów Publicznych.

 

I. Kandydat przystępujący do naboru powinien spełniać następujące wymagania:

 

  1. Wymagania konieczne (niespełnienie wymagań koniecznych skutkuje odrzuceniem oferty):

 

  1. Wykształcenie wyższe ekonomiczne o specjalności rachunkowość lub finanse.
  2. Minimum trzyletnie doświadczenie zawodowe w pracy na stanowiskach finansowo – księgowych.
  1. Znajomość obsługi komputera (środowisko Windows, pakiet MS – Office – Excel, Word, Internet)
  2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
  3. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
  4. Nieposzlakowana opinia

 

  1. Złożenie wymaganych dokumentów:

 

- życiorys (curriculum vitae)

- list motywacyjny

- kserokopie świadectw pracy

- kserokopie dyplomów (świadectw) potwierdzających wykształcenie

- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, posiadanych     

   uprawnieniach     

- oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia   

   publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe

- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych

- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych

- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych   zawartych w  

  ofercie pracy do celów rekrutacji

 

  1. Wymagania dodatkowe (niespełnienie wymagań dodatkowych nie skutkuje odrzuceniem oferty):

 

1.      Znajomość przepisów:

 

                  - ustawy o finansach publicznych  

                  - ustawy o rachunkowości

                  - ustawy ordynacja podatkowa

                  - ustawy o podatkach i opłatach lokalnych

                  - ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji

                  - ustawy kodeks postępowania administracyjnego

                  - ustawy o samorządzie gminnym

                   

2.      Znajomość zasad dotyczących prowadzenia ewidencji księgowej majątku i księgowania operacji gospodarczych, sporządzania sprawozdawczości budżetowej i finansowej oraz znajomość klasyfikacji budżetowej

3.      Znajomość zasad funkcjonowania samorządu gminnego

4.      Znajomość zasad konstruowania, planowania i realizacji budżetu gminy

5.      Rzetelność, odpowiedzialność, samodzielność

6.      Umiejętność organizacji pracy

7.      Umiejętność pracy w zespole

 

 

 

 

II.          Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

 

1.     Księgowanie dochodów gminy oraz prowadzenie kont dochodów w układzie 

      klasyfikacji budżetowej

2.     Egzekucja administracyjna należności budżetowych

3.     Prowadzenie inwentaryzacji majątku gminy

 

III. Informacje dodatkowe:

 

  1. Jednostka organizująca nabór: Urząd Gminy Suszec; ul. Lipowa 1; 43 – 267 Suszec
  2. Miejsce wykonywania pracy: Referat Finansów Publicznych; Urząd  Gminy Suszec;
  3.  43 – 267 Suszec, ul. Lipowa 1
  4. Wymiar czasu pracy: 1/2 etatu
  5. Bezpośrednim przełożonym pracownika w Referacie Finansów Publicznych jest Skarbnik Gminy.
  6. Wójt Gminy Suszec informuje, że na wolne stanowisko urzędnicze w Referacie Finansów Publicznych mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP.

 

IV. Sposób i termin składania ofert:

 

Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach w sekretariacie Urzędu Gminy Suszec, ul. Lipowa 1; z dopiskiem: „Nabór na stanowisko pracownika w Referacie Finansów Publicznych”, w terminie do dnia 02 lipca 2010 r.  do godz. 15³º  (w godzinach pracy urzędu).

 

Bliższe informacje o naborze można uzyskać pod numerem telefonu:

(032 ) 449 – 30 – 50 lub (032) 449 – 30 – 53.

 

Dokumenty, które wpłyną do Urzędu Gminy po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

 

Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.suszec.iap.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Suszec.

                                                                                                            

 

                                                                                                                      

  22 czerwca 2010 r.                                                                          

                                                        Wójt Gminy Suszec

                                                            Marian Pawlas

Liczba wyświetleń 53
Czas Dane osoby zmieniającej Opis zmiany