Suszec, dnia 30.10.2009 r.xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
ZMIANA TREŚCI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
dotyczy: postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na udzielenie zamówienia publicznego pn. „Remont istniejących dróg będących własnością Gminy Suszec – ulic: Deszczowej i Stawowej (odcinek boczny) oraz Bukowej w Suszcu, zgodnie z dokumentacją projektową”.
Na podst. art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. Nr 223 poz. 1655 z 2007r. ze zm.), Zamawiający w uzasadnionych przypadkach może, przed upływem terminu składania ofert zmienić treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Dokonaną zmianę specyfikacji zamawiający przekazuje niezwłocznie wszystkim wykonawcom, którym przekazano SIWZ, a jeżeli specyfikacja jest udostępniona na stronie internetowej, zamieszcza ją także na tej stronie.
Z uwagi na potrzebę wykonania dodatkowych prac w pasie drogowym ul. Bukowej w Suszcu (wycinka drzew), Zamawiający wyłącza z przedmiotu zamówienia zakresu robót dotyczący ul. Bukowej w Suszcu. Powyższe wyłączenie, związane jest ze zmianą treści SIWZ oraz prowadzi do zmiany treści ogłoszenia nr 187563 - 2009 z dnia 26.10.2009 r. na ww. postępowanie.
W związku z powyższym Zamawiający wprowadza zmiany (zmiany zostały podkreślone) do treści SIWZ, zgodnie z poniższymi postanowieniami, które są wiążące dla Wykonawców:
a) Strona tytułowa SIWZ (nazwa zamówienia) otrzymuje brzmienie:
„Remont istniejących dróg będących własnością Gminy Suszec – ulic: Deszczowej i Stawowej (odcinek boczny) w Suszcu, zgodnie z dokumentacją projektową”
b) Punkt 3.1 SIWZ otrzymuje brzmienie:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Remont istniejących dróg będących własnością Gminy Suszec – ulic: Deszczowej i Stawowej (odcinek boczny) w Suszcu, zgodnie z dokumentacją projektową”, zwanego dalej zamówieniem.
c) Punkt 3.2 SIWZ otrzymuje brzmienie:
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie remontu dróg w sołectwie Suszec, na niżej wymienionych ulicach: Deszczowa i Stawowa (odcinek boczny) w Suszcu.
d) Punkt 13 „h” SIWZ otrzymuje brzmienie:
wykonawca winien zamieścić ofertę w dwóch kopertach - wewnętrznej i zewnętrznej, które:
- będą zaadresowane na zamawiającego, oraz będą posiadać oznaczenia: „Oferta na remont istniejących dróg będących własnością Gminy Suszec – ulice: Deszczowa i Stawowa (odcinek boczny) w Suszcu, zgodnie z dokumentacją projektową”. Nie otwierać przed 16.11.2009 r. godz. 10.30.
- poza oznaczeniami podanymi powyżej, koperta wewnętrzna będzie posiadać nazwę i adres wykonawcy (lub wykonawców występujących wspólnie).
W przypadku braku w/w informacji zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z tego braku, np. przypadkowe otwarcie oferty przed wyznaczonym terminem otwarcia.
Zamawiający nie ponosi również odpowiedzialności za nieterminowe złożenie oferty w przypadku składania oferty za pośrednictwem publicznego operatora pocztowego lub pocztą kurierską a tym samym za jej nie otwarcie w trakcie sesji otwarcia ofert.
e) Nagłówek załącznika nr 1 do SIWZ (nagłówek) – formularza oferty - otrzymuje brzmienie:
Nawiązując do ogłoszenia o przetargu nieograniczonym na: „Remont istniejących dróg będących własnością Gminy Suszec – ulic: Deszczowej i Stawowej (odcinek boczny) w Suszcu, zgodnie z dokumentacją projektową”, opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych i w siedzibie Zamawiającego w miejscu publicznie dostępnym oraz na jego stronie internetowej:
f) §1 załącznika nr 2 do SIWZ – Istotnych postanowień umowy - otrzymuje brzmienie:
W wyniku postępowania o zamówienie publiczne przeprowadzonego w dniu ......................, w trybie przetargu nieograniczonego wg zasad określonych w Ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. Nr 223 z 2007r., poz. 1655 ze zm.) zwanej dalej ustawą, ZAMAWIAJĄCY powierza, a WYKONAWCA przyjmuje do wykonania zamówienie pn.: „Remont istniejących dróg będących własnością Gminy Suszec – ulic: Deszczowej i Stawowej (odcinek boczny) w Suszcu, zwane dalej zamówieniem lub przedmiotem umowy, w zakresie i na warunkach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, ofercie WYKONAWCY wraz z formularzem przedmiaru robót i niniejszej umowie.
g) w związku z powyższą zmianą SIWZ, spowodowaną wyłączeniem remontu ul. Bukowej w Suszcu z zakresu zamówienia, zamawiający zamieszcza poniżej zmienione załączniki: nr 1.A (formularze przedmiaru), nr 6 i nr 7, a także ujednoliconą wersję SIWZ:
PONIŻEJ DO POBRANIA PLIKI (PO ZMIANIE) NIEZBĘDNE DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
1. SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA WRAZ ZAŁ. NR 1 (FORMULARZ OFERTY), ZAŁ. NR 2, NR 3, NR 4, NR 5:
2. ZAŁĄCZNIK 1.A DO FORMULARZA OFERTY (OBOWIĄZKOWE DO ZŁOŻENIA) (w formacie PDF lub EXCEL) + strona tytułowa w formacie PDF:
FORMULARZ_PRZEDMIARU_-_Strona_tytulowa.pdf (22.58 Kb)
Formularz_przedmiaru_-_ul._Deszczowa.pdf (22.76 Kb)
Formularz_przedmiaru_-_ul._Deszczowa.xls (30.50 Kb)
3. PROJEKT WRAZ Z ZAŁACZNIKAMI - ZAŁ. NR 6:
Dokumentacja_projektowa_-_utwardzenie_drog_2009_-_po_zmianie.pdf (58.59 Kb)
Remont_drog_-_Przekroj_poprzeczny.pdf (60.83 Kb)
ul._Deszczowa_i_Stawowa_odcinek_boczny_w_Suszcu.pdf (1.64 Mb)
4. SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT - zał. nr 7 do SIWZ:
Strona_tytulowa_i_spis_tresci.pdf (25.38 Kb)
0_wymagania_ogolne_BD00.00_specyfikacja_remontu_istniejacy8230.pdf (109.89 Kb)
1_odtworzenie_trasy_BD01.01_specyfikacja_remontu_istniejac8230.pdf (54.98 Kb)
2_koryta_BD02.01_specyfikacja_remontu_istniejacych_drog_gm8230.pdf (53.45 Kb)
3_podbudowa_z_tlucznia_specyfikacja_remontu_istniejacych_d8230.pdf (55.94 Kb)
Wykonawcy będą zobowiązani do złożenia formularzy przedmiaru robót z uwzględnieniem w/w zmian.
Pozostała treść SIWZ pozostaje bez zmian.
Wójt Gminy
Marian Pawlas