Ogłoszenie o konkursie na stanowisko Dyrektora Gminnego Ośrodka Kultury w Suszcu

OGŁOSZENIE WÓJTA GMINY SUSZECxml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />


Wójt Gminy Suszec
ogłasza konkurs
na stanowisko Dyrektora Gminnego Ośrodka Kultury w Suszcu
z siedzibą w Suszcu, ul. Ogrodowa 22


1. Wymagania niezbędne:

a) wykształcenie wyższe,
b) co najmniej 3 letni staż pracy,
c) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
d) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu  za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
e) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

2. Wymagania dodatkowe:

a) znajomość przepisów prawnych dotyczących funkcjonowania i finansowania instytucji kultury (ustawa o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej, ustawa o bezpieczeństwie imprez masowych, ustawa o finansach publicznych, ustawa prawo zamówień publicznych, ustawa o samorządzie gminnym)

b) doświadczenie zawodowe w zakresie prowadzenia i organizowania działalności kulturalnej,

c) wiedza i doświadczenie w zakresie pozyskiwania środków finansowych pozabudżetowych,

d) dyspozycyjność, komunikatywność,

e) umiejętność organizacji pracy i kierowania zasobami ludzkimi,

 

3. Wymagane dokumenty:

1) wniosek o przystąpienie do konkursu,
2) curriculum vitae,

3) opracowana przez kandydata koncepcja programowa działalności Gminnego Ośrodka Kultury w Suszcu.

4) kserokopie(oryginały) dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje (dyplomy, świadectwa, zaświadczenia),

5) kserokopie (oryginały) dokumentów potwierdzających staż pracy(świadectwa pracy, zaświadczenie),
6) kserokopie (oryginały) innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach ( kursy, szkolenia, posiadane uprawnienia),
7) oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
8) oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkami publicznymi
9) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych
10) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 126 ze zm.) dla celów konkursu.

Do oferty mogą być dołączone inne dokumenty, w tym opinie lub referencje z poprzednich miejsc pracy.

4. Zakres zadań na stanowisku, na który prowadzony jest konkurs:

Do zadań Dyrektora Gminnego Ośrodka Kultury Suszcu należy w szczególności:

a) kierowanie bieżącą działalnością Gminnego Ośrodka Kultury w Suszcu,

b) realizacja  zadań statutowych jednostki,

c) zarządzanie majątkiem instytucji,

d) zatrudnianie i zwalnianie pracowników,

e) sporządzanie rocznych planów działalności oraz rocznych planów finansowych,

f) sporządzanie rocznych sprawozdań z działalności,

g) współpraca z lokalnymi organizacjami społecznymi, twórczymi, jednostkami oświatowymi w zakresie wykonywania zadań statutowych.

5. Kandydaci mogą uzyskać informacje na temat warunków organizacyjnych i finansowych działalności Gminnego Ośrodka Kultury w Suszcu w Urzędzie Gminy Suszec, pok. nr 18 oraz w siedzibie Gminnego Ośrodka Kultury w Suszcu.

Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym i dopiskiem: „Nabór kandydatów na stanowisko Dyrektora GOK w Suszcu” w Sekretariacie Urzędu Gminy Suszec lub przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy Suszec, 43-267 Suszec ul. Lipowa 1, w terminie do dnia 12.08.2009r. do godz. 15.30
Dokumenty, które wpłyną (zostaną doręczone) do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Przewidywany termin rozpatrzenia wniosków i zakończenia postępowania konkursowego—do dnia 24.08.2009r.

Informacje dodatkowe:

Kandydaci, którzy spełnią wymagania określone powyżej zostaną zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną, którą przeprowadzi Komisja Konkursowa powołana przez Wójta Gminy. Informacja o wynikach konkursu zostanie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie gminy Suszec.

 

                                                                                            WÓJT GMINY SUSZEC

                                                                                                 Marian Pawlas

Liczba wyświetleń 406
Czas Dane osoby zmieniającej Opis zmiany