ZAŚWIADCZENIE O PRZEZNACZENIU DZIAŁKI W MIEJSCOWYM PLANIE ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO GMINY SUSZEC
|
Podstawa prawna: art. 217 i 218 ustawy z dnia 14.06.1960r. Kodeks Postępowania Administracyjnego Ø WYMAGANE DOKUMENTY: 1. Wniosek o wydanie zaświadczenia o przeznaczeniu działki w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego Gminy Suszec. 2. Załączniki:
Ø OPŁATY:
Ø MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW: Sekretariat Urzędu Gminy Suszec.
Ø TERMIN ODPOWIEDZI: Do 7 dni.
Ø JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA: Biuro Gospodarki Przestrzennej i Zarządzania Nieruchomościami, pok. nr 3 tel. (032) 449 – 30 - 75
Ø TRYB ODWOŁAWCZY: Odmowa wydania zaświadczenia dokonywana jest w formie postanowienia. Na
Ø UWAGI: W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów, wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia i złożenia w Sekretariacie Urzędu Gminy Suszec w terminie do 7 dni. W przypadku nieuzupełnienia wniosku w tym terminie, wniosek pozostaje bez rozpatrzenia.
URZĄD GMINY SUSZEC 43-267 Suszec, ul. Lipowa 1, woj. śląskie tel. (032) 449-30-50, fax (032) 449-30-51 www.suszec.pl
|