Wywóz i utylizacja śmieci z koszy ulicznych na terenie Gminy Suszec w 2008r.

Suszec, dnia 19.12.2007r.

xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" /> 

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

 

 

Wójt Gminy Suszec  zaprasza do składania ofert na  wykonanie zamówienia pn.:

 

,,Wywóz  i utylizacja  śmieci   z koszy  ulicznych

na terenie  Gminy Suszec

w 2008 roku”

 

Przedmiot zamówienia obejmuje opróżnianie koszy ulicznych, wywóz ich zawartości  i jej utylizacji  na przeznaczonym   do tego celu  wysypisku.

 

Ilość koszy :  51 szt.  w tym:

                      -   18 szt.     o  pojemności xml:namespace prefix = st1 ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:smarttags" />35 l

                      -    33 szt.    o pojemności  40 l

                       Lokalizację   koszy    przedstawiają   załączniki    mapowe  (od 2a  do  2k)  do 

                       niniejszego zaproszenia.

 

Planowana  ilość wywozów : 102 razy ( tj.  2 x  w tygodniu – poniedziałek i  piątek).

 

Termin składania ofert:     28.12.2007r.  do godz. 12.00

 

Miejsce składania ofert:    Urząd Gminy Suszec ( sekretariat -  I piętro)

                                           ul. Lipowa 1

                                          43-267 Suszec 

 

Forma składania ofert:     Oferty    należy  składać  w   zamkniętych   kopertach,  które   będą 

                                          posiadać oznaczenia:

    -  ,,Oferta na wywóz  i utylizację śmieci z koszy  ulicznych na terenie 

        Gminy Suszec w 2008 roku”, 

    -  adres Wykonawcy.

 

        Oferty należy przygotować   zgodnie  z treścią ,,formularza oferty”     

        stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszego  zaproszenia.

 

Zamawiający  dopuszcza  możliwość  negocjacji  ceny  oferty.

 

Informacje szczegółowe na temat zamówienia dostępne są: Wydział Gospodarki Przestrzennej  i Architektury -  Pan Marek Godziek - pok. nr 5  tel. 032  4409374.

 

Wybór oferty nastąpi zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych do kwoty 14000 euro, wprowadzonym Zarządzeniem Wójta Gminy Suszec nr SOO/9/07 z dnia 12.07.2007r.

 

O wyborze najkorzystniejszej oferty i terminie podpisania umowy Zamawiający zawiadomi Wykonawcę , którego oferta zostanie wybrana.

 

 

 

Zał. nr 1

 

 

………………………………                                                ………..………………………..

 pieczątka firmowa wykonawcy)                                                                             miejscowość,  data

 

 

                                                                                           

 

 

O F E R T A

 

Urząd Gminy Suszec

                                                                                   ul. Lipowa 1

                                                                                   43-267 SUSZEC

 

 

 

Nawiązując do zaproszenia do składania ofert na wykonanie zamówienia pn.                     ,,Wywóz  i utylizacja  śmieci   z koszy  ulicznych  na terenie  Gminy Suszec w 2008 roku”

 

1.      Oferujemy wykonanie w/w przedmiotu zamówienia za cenę:

netto: ………………………..

słownie:................................................................................................................................     podatek VAT w wysokości:……… % tj..…..…..

słownie:................................................................................................................................

brutto:  ...................................

słownie:................................................................................................................................

         (  w tym:   cena jednostkowa  za:

·        1 opróżnienie  kosza o poj. 35 l  …………. netto,  ………….. brutto,

·        1 opróżnienie kosza  o poj. 40 l  …………. netto,  …………..  brutto)

 

Powyższa cena zawiera  wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.

 

 

2.   Zobowiązujemy się dotrzymać wymaganych terminów realizacji zamówienia                     w okresie  od dnia  podpisania umowy  do 31.12.2008r. tj.  2 razy w tygodniu                             ( poniedziałek i piątek), co daje łącznie 102 razy oraz każdorazowo  na życzenie  ZAMAWIAJĄCEGO.

  

 

 

    

 

….…...................................................................

                                                                                                                                                          podpis

 

 

 

 

Zalacznik_nr_2a.pdf (557.72 Kb)

Zalacznik_nr_2b.pdf (705.64 Kb)

Zalacznik_nr_2c.pdf (542.43 Kb)

Zalacznik_nr_2d.pdf (416.12 Kb)

Zalacznik_nr_2e.pdf (250.51 Kb)

Zalacznik_nr_2f.pdf (241.59 Kb)

Zalacznik_nr_2g.pdf (360.69 Kb)

Zalacznik_nr_2h.pdf (402.78 Kb)

Zalacznik_nr_2i.pdf (490.17 Kb)

Zalacznik_nr_2j.pdf (263.46 Kb)

Zalacznik_nr_2k.pdf (251.28 Kb)

Liczba wyświetleń 26
Czas Dane osoby zmieniającej Opis zmiany