NADZÓR INWESTORSKI NA ZADANIU PN. Zagospodarowanie terenu wokół kompleksu szkolnego w Radostowicach..." - zaproszenie do składania ofert

Suszec, dnia 21.08.2008 r.xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

 

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

 

Wójt Gminy Suszec zaprasza do złożenia ofert cenowych na usługę pn.:

„Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn.:

„Zagospodarowanie terenu wokół kompleksu szkolnego w Radostowicach przy

ul. Dworcowej 56 - roboty budowlane polegające na remoncie oraz utwardzeniu powierzchni gruntu na działce nr 1363/18”.

I.             Informacje podstawowe:

1.      Termin składania ofert:             27.08.2008r. do godz. 12.00

2.      Miejsce składania ofert:           Urząd Gminy Suszec, ul. Lipowa 1, 43-267 Suszec

– sekretariat ( I piętro),

3.      Forma składania ofert:

3.1  Ofertę należy przygotować zgodnie z treścią załącznika nr 1, dołączonego do niniejszego zaproszenia.

3.2  Ofertę należy złożyć w kopercie, która będzie posiadać oznaczenia:

-    Oferta cenowa na: „Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadanie pn.; „Zagospodarowanie terenu wokół kompleksu szkolnego w Radostowicach przy ul. Dworcowej 56 – roboty budowlane polegające na remoncie oraz utwardzeniu powierzchni gruntu na działce nr 1363/18”.

-    Nie otwierać przed: 27.08.2008 godz. 12.00!

-    nazwę i adres wykonawcy.

4        Do oferty należy dołączyć kserokopie dokumentów:

-              właściwych uprawnień do kierowania robotami budowlanymi, w specjalności drogowej; wymaganych przepisami prawa,

-        aktualne w dniu otwarcia ofert zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, lub w przypadku jego braku, kserokopię wpłaty członkowskiej do właściwej izby wraz z oświadczeniem informującym z jakim dniem oferent ponownie staje się członkiem opłaconej izby,

-        aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli oferent prowadzi działalność gospodarczą, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

-        kserokopie dokumentów należy poświadczyć „za zgodność” z oryginałem przez oferenta.

 

5        SPOSÓB WYLICZENIA CENY OFERTY ORAZ SPOSÓB OCENY I PORÓWNANIA ZŁOŻONYCH OFERT.

 

5.1  Cenę należy podać w złotych polskich.

5.2  Oferenci, którzy prowadzą działalność gospodarczą, określą cenę netto, podatek VAT i cenę brutto tylko w pkt 1 oferty cenowej.

5.3  Oferenci którzy nie prowadzą działalności gospodarczej, będące osobami fizycznymi, w ofercie cenowej określą tylko kwotę brutto:

a)                  w przypadku osób fizycznych, które nie prowadzą działalności gospodarczej, lecz pozostają w stosunku pracy z innym pracodawcą, wypełniają pkt 2 oferty cenowej.

b)                  w przypadku osób fizycznych, które nie prowadzą działalności gospodarczej,                                  a także nie pozostają w stosunku pracy z innym pracodawcą, lecz otrzymują emeryturę, lub inne świadczenia, z którymi przepisy prawa łączą konieczność odprowadzenia przez zamawiającego z własnych środków jakichkolwiek składek, wypełniają pkt 3 oferty cenowej.

 

5.4  Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, zamawiający będzie się posługiwał ceną brutto:

-           w przypadku oferentów, o których mowa w pkt  5.2 niniejszego zaproszenia, określoną przez tego oferenta w pkt 1 ceny ofertowej,

-           w przypadku oferentów, o których mowa w pkt  5.3a niniejszego zaproszenia, określoną przez tego oferenta w pkt 2 ceny ofertowej,

-           w przypadku oferentów, o których mowa w pkt  5.3b niniejszego zaproszenia, określoną przez tego oferenta w pkt 3e ceny ofertowej.

 

6        Termin wykonania zamówienia (okres pełnienia nadzoru inwestorskiego): od podpisania umowy do 17.10.2008 r. oraz przez okres gwarancji i rękojmi na roboty budowlane określone w umowie zasadniczej (na wykonanie robót budowlanych).

 

7        Uwaga: Oferent nie może powierzyć pełnienia nadzoru podwykonawcom.

 

8        O wyborze najkorzystniejszej oferty każdy z oferentów zostanie poinformowany telefonicznie.
O terminie podpisania umowy Zamawiający zawiadomi Oferenta telefonicznie.

 

9        Rozpatrzenie ofert nastąpi w terminie 1 dnia od wyznaczonego terminu składania ofert.

 

10    Wybór oferty nastąpi zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych do kwoty 14 000 euro wprowadzonym Zarządzeniem Wójta Gminy Suszec nr SOO/9/07 z dnia 12.07.2007r.

 

11    Kryterium wyboru oferty: najniższa cena, określona zgodnie z niniejszym zaproszeniem do składania ofert i załączoną do niego ofertą cenową (w szczególności z zasadami określonymi powyżej w pkt 5.4)

 

II.          Informacje dodatkowe:

 

1.      Wartość w/w roboty budowlanej wynosi: 75 389,72 zł brutto, zgodnie z ofertą przetargową, wyłonioną w drodze przetargu nieograniczonego.

2.      Informacje szczegółowe na temat zamówienia dostępne są w Referacie Infrastruktury Technicznej i Inwestycji Urzędu Gminy Suszec – pok. 5 (parter).

 

III.       UWAGI:

1.      Wójt zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji zadania, w przypadku, gdy najkorzystniejsza oferta cenowa przekroczy środki, które zamawiający przeznaczył na realizację w/w zamówienia.

 

 

 

 

Wójt Gminy Suszec

Marian Pawlas

 

 

 

 

 

 

Załącznik nr 1

 

 

OFERTA  CENOWA

 

 

GMINA SUSZEC

UL. LIPOWA 1

43-267 SUSZEC

 

 

Niniejszym przedkładam ofertę cenową na realizację zamówienia pn.:

„Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn.:

„Zagospodarowanie terenu wokół kompleksu szkolnego w Radostowicach przy

ul. Dworcowej 56 - roboty budowlane polegające na remoncie oraz utwardzeniu powierzchni gruntu na działce nr 1363/18”.

 

 

 

1.         Oferuję wykonanie w/w przedmiotu zamówienia za cenę:

 ……………………zł netto + ……...% VAT = …………………. zł brutto,

jednocześnie oświadczam, iż prowadzę działalność gospodarczą.

 

2.         Oferuję wykonanie w/w przedmiotu zamówienia za cenę:

...................................zł brutto,

jednocześnie oświadczam, że nie prowadzę działalności gospodarczej, lecz odprowadzane są właściwe składki ZUS przez innego pracodawcę, z którym łączy mnie stosunek pracy. Z uwagi na powyższe, z zaoferowanej przeze mnie kwoty brutto zostaną potrącone pozostałe składki (podatek dochodowy od osób fizycznych i składki na ubezpieczenie zdrowotne), które z tytułu podpisania umowy z Gminą Suszec na realizację w/w zamówienia, należy odprowadzić zgodnie z przepisami prawa.

 

3.         Oferuję wykonanie w/w przedmiotu zamówienia za cenę:

a)         ...................................zł brutto,

jednocześnie oświadczam, że nie prowadzę działalności gospodarczej, lecz jestem emerytem (………………………………………./ inny status prawny). Z uwagi na powyższe, z zaoferowanej przeze mnie kwoty brutto zostaną odprowadzone wszystkie określone przepisami składki (składki ZUS pracownika – emerytalne i rentowe, składki na ubezpieczenie zdrowotne, podatek dochodowy od osób fizycznych), które z tytułu podpisania umowy z Gminą Suszec na realizację w/w zamówienia, należy odprowadzić zgodnie z przepisami prawa. W tym przypadku, zamawiający (Gmina Suszec), z własnych środków odprowadzi pozostałe składki związane z podpisaniem ze mną umowy, tj. składki do ZUS w wysokości 15,10 % od  zaoferowanej przeze mnie kwoty brutto oraz Funduszu Pracy (FP)– 2,45 % od zaoferowanej przeze mnie kwoty brutto.   

 

 

 

 

Dla porównania cen złożonych ofert na realizację w/w zamówienia zostanie przyjęta kwota brutto poniżej określona w ppkt e), wyliczona wg zasad określonych w ppkt b, c i d, stanowiąca rzeczywisty, całkowity koszt, który poniesie zamawiający (Gmina Suszec) na realizację w/w przedmiotu zamówienia:

b)         …………………….. zł brutto (z ppkt a) x 15,10 % (koszty ZUS) = …………….. zł,

c)         …………………….. zł brutto (z ppkt a) x   2,45 % (koszty FP)    = …………….. zł,

d)        koszty zamawiającego: b + c = ……………………… zł

e)        całkowity koszt nadzoru: a + d = ………………………… zł brutto

 

4.         Oświadczam, że:

a)      akceptuję warunki realizacji przedmiotu zamówienia określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu, w tym wymagany termin realizacji,

b)      w przypadku wyboru mojej oferty zobowiązuję się do zawarcia umowy na oznaczonych w niej warunkach w miejscu i terminie wyznaczonym przez zamawiającego,

c)      zapoznałem się z zakresem w/w zadania oraz posiadam wymagane prawem uprawnienia do pełnienia nadzoru inwestorskiego na przedmiotowym zadaniu.

 

 

 

 

 

     PODPISANO

 

 

                                                                                                                             ............................................................................

 

 

............................................................................

                                                                                                                                                       (nazwa firmy)

                                                                                                       (adres)

                                                                                                                                                                                                                                                                                                        

 

 

dnia......................................................................

 

 

………………………………………………….

(telefon)

Liczba wyświetleń 12
Czas Dane osoby zmieniającej Opis zmiany