Suszec, dnia 21.08.2008 r.xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
Wójt Gminy Suszec zaprasza do złożenia ofert cenowych na usługę pn.:
„Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn.:
„Zagospodarowanie terenu wokół kompleksu szkolnego w Radostowicach przy
ul. Dworcowej 56 - roboty budowlane polegające na remoncie oraz utwardzeniu powierzchni gruntu na działce nr 1363/18”.
I. Informacje podstawowe:
1. Termin składania ofert: 27.08.2008r. do godz. 12.00
2. Miejsce składania ofert: Urząd Gminy Suszec, ul. Lipowa 1, 43-267 Suszec
– sekretariat ( I piętro),
3. Forma składania ofert:
3.1 Ofertę należy przygotować zgodnie z treścią załącznika nr 1, dołączonego do niniejszego zaproszenia.
3.2 Ofertę należy złożyć w kopercie, która będzie posiadać oznaczenia:
- Oferta cenowa na: „Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadanie pn.; „Zagospodarowanie terenu wokół kompleksu szkolnego w Radostowicach przy ul. Dworcowej 56 – roboty budowlane polegające na remoncie oraz utwardzeniu powierzchni gruntu na działce nr 1363/18”.
- Nie otwierać przed: 27.08.2008 godz. 12.00!
- nazwę i adres wykonawcy.
4 Do oferty należy dołączyć kserokopie dokumentów:
- właściwych uprawnień do kierowania robotami budowlanymi, w specjalności drogowej; wymaganych przepisami prawa,
- aktualne w dniu otwarcia ofert zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, lub w przypadku jego braku, kserokopię wpłaty członkowskiej do właściwej izby wraz z oświadczeniem informującym z jakim dniem oferent ponownie staje się członkiem opłaconej izby,
- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli oferent prowadzi działalność gospodarczą, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
- kserokopie dokumentów należy poświadczyć „za zgodność” z oryginałem przez oferenta.
5 SPOSÓB WYLICZENIA CENY OFERTY ORAZ SPOSÓB OCENY I PORÓWNANIA ZŁOŻONYCH OFERT.
5.1 Cenę należy podać w złotych polskich.
5.2 Oferenci, którzy prowadzą działalność gospodarczą, określą cenę netto, podatek VAT i cenę brutto tylko w pkt 1 oferty cenowej.
5.3 Oferenci którzy nie prowadzą działalności gospodarczej, będące osobami fizycznymi, w ofercie cenowej określą tylko kwotę brutto:
a) w przypadku osób fizycznych, które nie prowadzą działalności gospodarczej, lecz pozostają w stosunku pracy z innym pracodawcą, wypełniają pkt 2 oferty cenowej.
b) w przypadku osób fizycznych, które nie prowadzą działalności gospodarczej, a także nie pozostają w stosunku pracy z innym pracodawcą, lecz otrzymują emeryturę, lub inne świadczenia, z którymi przepisy prawa łączą konieczność odprowadzenia przez zamawiającego z własnych środków jakichkolwiek składek, wypełniają pkt 3 oferty cenowej.
5.4 Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, zamawiający będzie się posługiwał ceną brutto:
- w przypadku oferentów, o których mowa w pkt 5.2 niniejszego zaproszenia, określoną przez tego oferenta w pkt 1 ceny ofertowej,
- w przypadku oferentów, o których mowa w pkt 5.3a niniejszego zaproszenia, określoną przez tego oferenta w pkt 2 ceny ofertowej,
- w przypadku oferentów, o których mowa w pkt 5.3b niniejszego zaproszenia, określoną przez tego oferenta w pkt 3e ceny ofertowej.
6 Termin wykonania zamówienia (okres pełnienia nadzoru inwestorskiego): od podpisania umowy do 17.10.2008 r. oraz przez okres gwarancji i rękojmi na roboty budowlane określone w umowie zasadniczej (na wykonanie robót budowlanych).
7 Uwaga: Oferent nie może powierzyć pełnienia nadzoru podwykonawcom.
8 O wyborze najkorzystniejszej oferty każdy z oferentów zostanie poinformowany telefonicznie.
O terminie podpisania umowy Zamawiający zawiadomi Oferenta telefonicznie.
9 Rozpatrzenie ofert nastąpi w terminie 1 dnia od wyznaczonego terminu składania ofert.
10 Wybór oferty nastąpi zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych do kwoty 14 000 euro wprowadzonym Zarządzeniem Wójta Gminy Suszec nr SOO/9/07 z dnia 12.07.2007r.
11 Kryterium wyboru oferty: najniższa cena, określona zgodnie z niniejszym zaproszeniem do składania ofert i załączoną do niego ofertą cenową (w szczególności z zasadami określonymi powyżej w pkt 5.4)
II. Informacje dodatkowe:
1. Wartość w/w roboty budowlanej wynosi: 75 389,72 zł brutto, zgodnie z ofertą przetargową, wyłonioną w drodze przetargu nieograniczonego.
2. Informacje szczegółowe na temat zamówienia dostępne są w Referacie Infrastruktury Technicznej i Inwestycji Urzędu Gminy Suszec – pok. 5 (parter).
III. UWAGI:
1. Wójt zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji zadania, w przypadku, gdy najkorzystniejsza oferta cenowa przekroczy środki, które zamawiający przeznaczył na realizację w/w zamówienia.
Wójt Gminy Suszec
Marian Pawlas
Załącznik nr 1
OFERTA CENOWA
GMINA SUSZEC
UL. LIPOWA 1
43-267 SUSZEC
Niniejszym przedkładam ofertę cenową na realizację zamówienia pn.:
„Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn.:
„Zagospodarowanie terenu wokół kompleksu szkolnego w Radostowicach przy
ul. Dworcowej 56 - roboty budowlane polegające na remoncie oraz utwardzeniu powierzchni gruntu na działce nr 1363/18”.
1. Oferuję wykonanie w/w przedmiotu zamówienia za cenę:
……………………zł netto + ……...% VAT = …………………. zł brutto,
jednocześnie oświadczam, iż prowadzę działalność gospodarczą.
2. Oferuję wykonanie w/w przedmiotu zamówienia za cenę:
...................................zł brutto,
jednocześnie oświadczam, że nie prowadzę działalności gospodarczej, lecz odprowadzane są właściwe składki ZUS przez innego pracodawcę, z którym łączy mnie stosunek pracy. Z uwagi na powyższe, z zaoferowanej przeze mnie kwoty brutto zostaną potrącone pozostałe składki (podatek dochodowy od osób fizycznych i składki na ubezpieczenie zdrowotne), które z tytułu podpisania umowy z Gminą Suszec na realizację w/w zamówienia, należy odprowadzić zgodnie z przepisami prawa.
3. Oferuję wykonanie w/w przedmiotu zamówienia za cenę:
a) ...................................zł brutto,
jednocześnie oświadczam, że nie prowadzę działalności gospodarczej, lecz jestem emerytem (………………………………………./ inny status prawny). Z uwagi na powyższe, z zaoferowanej przeze mnie kwoty brutto zostaną odprowadzone wszystkie określone przepisami składki (składki ZUS pracownika – emerytalne i rentowe, składki na ubezpieczenie zdrowotne, podatek dochodowy od osób fizycznych), które z tytułu podpisania umowy z Gminą Suszec na realizację w/w zamówienia, należy odprowadzić zgodnie z przepisami prawa. W tym przypadku, zamawiający (Gmina Suszec), z własnych środków odprowadzi pozostałe składki związane z podpisaniem ze mną umowy, tj. składki do ZUS w wysokości 15,10 % od zaoferowanej przeze mnie kwoty brutto oraz Funduszu Pracy (FP)– 2,45 % od zaoferowanej przeze mnie kwoty brutto.
Dla porównania cen złożonych ofert na realizację w/w zamówienia zostanie przyjęta kwota brutto poniżej określona w ppkt e), wyliczona wg zasad określonych w ppkt b, c i d, stanowiąca rzeczywisty, całkowity koszt, który poniesie zamawiający (Gmina Suszec) na realizację w/w przedmiotu zamówienia:
b) …………………….. zł brutto (z ppkt a) x 15,10 % (koszty ZUS) = …………….. zł,
c) …………………….. zł brutto (z ppkt a) x 2,45 % (koszty FP) = …………….. zł,
d) koszty zamawiającego: b + c = ……………………… zł
e) całkowity koszt nadzoru: a + d = ………………………… zł brutto
4. Oświadczam, że:
a) akceptuję warunki realizacji przedmiotu zamówienia określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu, w tym wymagany termin realizacji,
b) w przypadku wyboru mojej oferty zobowiązuję się do zawarcia umowy na oznaczonych w niej warunkach w miejscu i terminie wyznaczonym przez zamawiającego,
c) zapoznałem się z zakresem w/w zadania oraz posiadam wymagane prawem uprawnienia do pełnienia nadzoru inwestorskiego na przedmiotowym zadaniu.
PODPISANO
............................................................................
............................................................................
(nazwa firmy)
(adres)
dnia......................................................................
………………………………………………….
(telefon)