Rozbiórka budynku gospodarczego położonego w Mizerowie przy ul. Średni Dwór

xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" /> 

                                                                             Suszec, dnia  14.10.2011 r.

 

GKŚ.2512.33. 2011

 

                                                                             ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

 

 

Wójt Gminy Suszec zaprasza do złożenia oferty cenowej na  wykonanie zadania:

 

„Rozbiórka budynku gospodarczego położonego w Mizerowie przy ul. Średni Dwór”              

                  

1.    Termin składania ofert:          25.10.2011 r. do godz. 1530 

 

2.     Miejsce składania ofert:        Urząd Gminy Suszec, ul. Lipowa 1,   43-267 Suszec  – sekretariat ( I piętro)

3.    Opis techniczny budynki : budynek wolnostojący, wykonany w technologii murowanej
z cegły ceramicznej, strop odcinkowy na belkach stalowych, dach w konstrukcji drewnianej pokryty dachówką ceramiczną.

4.    Zakres prowadzonych prac rozbiórkowych:

·      rozbiórka pokrycia dachu,

·      rozbiórka konstrukcji więźby dachowej,

·      rozbiórka stropu,

·      demontaż stolarki okiennej i drzwiowej,

·      rozbiórka ścian zewnętrznych i wewnętrznych,

·      rozbiórka ścian fundamentowych wraz z posadzką do poziomu posadowienia fundamentów,

·      wywóz gruzu i uporządkowanie terenu. 

Przed przystąpieniem do rozbiórki należy w odpowiedni sposób oznakować i zabezpieczyć teren przed dostępem osób trzecich. Zabezpieczyć również teren przed dostępem osób trzecich, kiedy roboty nie będą prowadzone. W celu poprawnego przygotowania oferty należy przeprowadzić oględziny na miejscu.

5.    Forma składania ofert:

5.1.Ofertę należy przygotować zgodnie z treścią załącznika dołączonego do niniejszego zaproszenia. Do załącznika należy dołączyć kosztorys ofertowy.

5.2. Oferta winna zawierać cenę brutto. 

5.3. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem:

 

-   Rozbiórka budynku gospodarczego położonego w Mizerowie przy ul. Średni Dwór”              

   Nie otwierać przed 25.10.2011 r.  do godz. 1530.

6.        Termin realizacji zamówienia: od dnia  podpisania umowy do      30 listopada  2011 r.

7.        Do realizacji przedmiotu zamówienia i złożenia oferty mogą przystąpić wykonawcy, którzy posiadają aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,  potwierdzające, iż profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia. Wykonawca będzie           zobowiązany przedłożyć  niniejszy dokument przed podpisaniem umowy w formie kserokopii potwierdzonej „za zgodność” przez wykonawcę. Dokument ten można złożyć wraz z ofertą.    

8.        Wybór oferty nastąpi zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień o wartości szacunkowej nie przekraczającej równowartości kwoty 14 000 euro, stanowiącym załącznik nr 1 do Zarządzenia Wójta Gminy Suszec nr ZPU/17/2009 z dnia 19.05.2009 roku.

9.    Kryterium wyboru oferty: najniższa cena brutto.

110.  O wyborze najkorzystniejszej oferty i terminie podpisania umowy Zamawiający zawiadomi telefonicznie wykonawcę, którego oferta zostanie wybrana.

111. Rozpatrzenie ofert nastąpi w terminie do dwóch  dni od wyznaczonego terminu składania ofert.

112.      Informacje szczegółowe na temat zamówienia dostępne są w Referacie Infrastruktury Technicznej i Inwestycji - pok. nr 5 bądź pod tel. (32)  449 30 70.

 

 

UWAGI:

 

Wójt ma prawo do zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty – zgodnie z § 8  pkt 1 wyżej wymienionego regulaminu.

 

                                                   Zastępca Wójta Gminy Suszec

 

                                                   Czesław Smusz

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   

 

Załącznik

 

  ………………………    

  ………………………

  ………………………       

(nazwa  i adres oferenta)

 

OFERTA  CENOWA

 

 

                                                                         GMINA SUSZEC             

                                                                         UL. LIPOWA 1

                                                                         43-267 SUSZEC

 

    Niniejszym przedkładam ofertę cenową na realizację zamówienia pn.:

 

„Rozbiórka budynku gospodarczego położonego w Mizerowie przy ul. Średni Dwór”.              

             

                   

1.    Oferuję wykonanie w/w przedmiotu zamówienia za cenę:

 

..………………..brutto(słownie:brutto............................ ……………………………………………………………. )

                          

 w  tym podatek VAT: ………………….. %

                    

 

2. Oświadczam, że:

a)        akceptuję warunki realizacji przedmiotu zamówienia określone przez zamawiającego
w ogłoszeniu,

b)        w przypadku wyboru naszej oferty zobowiązuję się do zawarcia umowy na oznaczonych
w niej warunkach w miejscu i terminie wyznaczonym przez zamawiającego,

c)        zapoznałem sie  z zakresem w/w zadania oraz zdobyłem konieczne informacje potrzebne do właściwego wykonania zadania i nie wnoszę do niego zastrzeżeń,

d)        jestem/nie jestem * podatnikiem podatku VAT.

 

 

 

                                                                            

          …………..          ……………………………………                                                                                         (data)                                  ( podpis  oferenta )

                                                                                                  

                                                                                                                                                                                                                

* niewłaściwe skreślić 

 

 

 

 

 

 

Liczba wyświetleń 43
Czas Dane osoby zmieniającej Opis zmiany