Remont nawierzchni z kostki betonowej i malowanie krat naświetleń w ZSP Rudziczka

 

xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" /> 

OGŁOSZENIE nr 2

 

 

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

 

 

Dyrektor Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Rudziczce zaprasza do złożenia oferty cenowej na wykonanie robót remontowych o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwoty 14 000 euro pn.:

 

Remont nawierzchni z kostki betonowej i malowanie krat naświetleń”

 

I. Informacje podstawowe:

Przedmiotem zadania jest:

- remont nawierzchni z kostki betonowej i malowanie krat i naświetleń”

 

 Informacje szczegółowe zawiera przedmiar robót.

 

  1. Termin składania ofert: do 03.08.2012 r. do godz. 12:00
  1. Miejsce składania ofert: sekretariat Zespołu Szkolno-Przedszkolnego
    w Rudziczce, ul. Woszczycka 20, 43-267 Suszec, tel. 32/2124013
  1. Forma składania ofert:

a)           Ofertę należy przygotować zgodnie z treścią załącznika nr 1, dołączonego do niniejszego zaproszenia. Do oferty cenowej (załącznik nr 1) należy dołączyć kosztorys ofertowy (wykonany na postawie dołączonego do zaproszenia przedmiaru robót), z którego będzie wynikać cena ofertowa netto i brutto określona w ofercie cenowej. W kosztorysie ofertowym należy uwzględnić wszystkie koszty potrzebne do prawidłowego wykonania ww. zadania.

b)         Ofertę należy złożyć w kopercie, która będzie posiadać oznaczenie: Remont nawierzchni z kostki betonowej i malowanie krat naświetleń

  • Nie otwierać przed 03.08.2012r. godz. 12:00
  • nazwę i adres wykonawcy.
  1. Do oferty należy dołączyć kserokopie dokumentów:

a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej.

  • dokument musi potwierdzać, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz, że wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi,
  • w przypadku składania oferty przez wspólników spółki cywilnej, należy dołączyć poza zaświadczeniami o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wszystkich wspólników spółki, wypis z umowy spółki cywilnej, w celu określenia sposobu reprezentacji spółki,
  • do wypisu z rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej należy dołączyć pełnomocnictwo, jeżeli zostało ustanowione, określające zakres i sposób reprezentacji.

b) kserokopie dokumentów należy poświadczyć „za zgodność” z oryginałem przez oferenta.

  1. Termin wykonania zamówienia: do 24.08.2012r.
  1. O wyborze najkorzystniejszej oferty każdy z oferentów zostanie poinformowany telefonicznie.
    O terminie podpisania umowy Zamawiający zawiadomi Oferenta telefonicznie.
  1. Rozpatrzenie ofert nastąpi w terminie 3 dni od wyznaczonego terminu składania ofert.
  1. Wybór oferty nastąpi zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych do kwoty 14000 euro zgodnie z Zarządzeniem nr ZSPRudz/11/2009 Dyrektora Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Rudziczce z dnia 01 września 2009r.
  1. Kryterium wyboru oferty: najniższa cena.

II. Informacje dodatkowe:

Informacje szczegółowe na temat zamówienia dostępne są w sekretariacie szkoły lub inspektor  nadzoru inwestorskiego tel.  664/982-462 mgr inż. Tomasz Biegun.

 

 

Rudziczka, 20.07.2012r.

 

Dyrektor Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Rudziczce

mgr Magdalena Merkel

 

ZAŁĄCZNIKI:

Wzór oferty cenowej - remont nawierzchni.doc (29.50 Kb)

Przedmiar robót remont nawierzchni kraty.pdf (57.63 Kb) 

 

 

Liczba wyświetleń 42
Czas Dane osoby zmieniającej Opis zmiany