Zamówienia poniżej 14.000 euroxml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
OGŁOSZENIE nr 1
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
Dyrektor Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Rudziczce zaprasza do złożenia oferty cenowej na wykonanie robót remontowych o wartości szacunkowej nie przekraczającej kwoty 14 000 euro pn.:
„Remont dachu sali gimnastycznej i przewiązki w Zespole
Szkolno-Przedszkolnym w Rudziczce”
I. Informacje podstawowe:
Przedmiotem zadania jest:
- Zerwanie pokrycia z papy w miejscach zaślepień po starych oknach dachowych,
- Wymiana starego deskowania na nowe - płytę OSB,
- Montaż nowych wywietrzników dachowych,
- Naprawa tynków i czap kominów,
- Naprawa miejscowa tynków na ścianie sali gimnastycznej ponad dachem,
- Malowanie tynków ściany oraz kominów,
-.Miniowanie i malowanie farbą olejną wszystkich obróbek blacharskich oraz drabin wyłazowych na dach,
- Oczyszczenie połaci dachu oraz wszystkich rynien,
- Demontaż lampy oraz wysięgnika z obciążeniem,
- Dodatkowe uszczelnienie wszystkich połączeń blacha-papa oraz blacha-blacha,
- Ostrożny demontaż i ponowny montaż instalacji odgromowej na potrzeby wykonanie robót papowych,
- Wywóz i utylizacja papy z rozbiórki potwierdzona pokwitowaniem od odbiorcy papy.
- Termin składania ofert: do 03.08.2012 r. do godz. 12:00
- Miejsce składania ofert: sekretariat Zespołu Szkolno-Przedszkolnego
w Rudziczce, ul. Woszczycka 20, 43-267 Suszec, tel. 32/2124013
- Forma składania ofert:
a) Ofertę należy przygotować zgodnie z treścią załącznika nr 1, dołączonego do niniejszego zaproszenia. Do oferty cenowej (załącznik nr 1) należy dołączyć kosztorys ofertowy (wykonany na postawie dołączonego do zaproszenia przedmiaru robót), z którego będzie wynikać cena ofertowa netto i brutto określona w ofercie cenowej. W kosztorysie ofertowym należy uwzględnić wszystkie koszty potrzebne do prawidłowego wykonania ww. zadania.
b) Ofertę należy złożyć w kopercie, która będzie posiadać oznaczenie: „Remont dachu sali gimnastycznej i przewiązki w Zespole Szkolno- Przedszkolnym
w Rudziczce”
- Nie otwierać przed 03.08.2012r. godz. 12:00
- nazwę i adres wykonawcy.
- Do oferty należy dołączyć kserokopie dokumentów:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej.
- dokument musi potwierdzać, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz, że wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi,
- w przypadku składania oferty przez wspólników spółki cywilnej, należy dołączyć poza zaświadczeniami o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wszystkich wspólników spółki, wypis z umowy spółki cywilnej, w celu określenia sposobu reprezentacji spółki,
- do wypisu z rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej należy dołączyć pełnomocnictwo, jeżeli zostało ustanowione, określające zakres i sposób reprezentacji.
b) kserokopie dokumentów należy poświadczyć „za zgodność” z oryginałem przez oferenta.
- Termin wykonania zamówienia: do 21.09.2012r.
- O wyborze najkorzystniejszej oferty każdy z oferentów zostanie poinformowany telefonicznie.
O terminie podpisania umowy Zamawiający zawiadomi Oferenta telefonicznie.
- Rozpatrzenie ofert nastąpi w terminie 3 dni od wyznaczonego terminu składania ofert.
- Wybór oferty nastąpi zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych do kwoty 14000 euro zgodnie z Zarządzeniem nr ZSPRudz/11/2009 Dyrektora Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Rudziczce z dnia 01 września 2009r.
- Kryterium wyboru oferty: najniższa cena.
II. Informacje dodatkowe:
Informacje szczegółowe na temat zamówienia dostępne są w sekretariacie szkoły lub inspektora nadzoru mgr inż. Tomasza Bieguna 664/982-462
Rudziczka, 20.07.2012r.
Dyrektor Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Rudziczce
mgr Magdalena Merkel
ZAŁĄCZNIKI:
Wzór oferty cenowej - remont dachu.doc (29.50 Kb)
Przedmiar robót - remont dachu sali gimnastycznej.pdf (162.33 Kb)