Ogłoszenie
o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenów położonych w sołectwie Mizerów, wraz z prognozą oddziaływania na środowisko.
Na podstawie art.17 pkt 9 ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j.Dz.U. 2012.647, ze zm.) oraz podjętej przez Radę Gminy Suszec Uchwały Nr XVI/7/140/2012 z dnia 26 stycznia 2012 roku w sprawie przystąpienia do sporządzania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenów położonych w sołectwie Mizerów, zawiadamiam, o wyłożeniu do publicznego wglądu ww. projektu planu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko,
w dniach od 09.06.2014 r. do 07.07.2014 r. w siedzibie Urzędu Gminy Suszec, 43 – 267 Suszec, ul. Lipowa 1, pokój nr 4 – na parterze, w dni pracy urzędu w godzinach od 8.00 do 13.00. Konsultacje z udziałem głównego projektanta w każdy poniedziałek w godzinach od 13.00 do 17.00.
Dyskusja publiczna nad przyjętymi w ww. projekcie planu, rozwiązaniami odbędzie się w dniu 01.07.2014r. o godz. 1400 w Remizo – Świetlicy w Mizerowie, ul. Wyzwolenia nr 279, 43-265 Mizerów.
Zgodnie z art.18 ww. ustawy, każdy kto kwestionuje ustalenia przyjęte w ww. projekcie planu, może wnieść uwagi. Uwagi należy składać na piśmie do Wójta Gminy Suszec, z podaniem imienia i nazwiska lub nazwy jednostki organizacyjnej i adresu, oznaczenia nieruchomości, której uwaga dotyczy, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 22.07.2014 roku.
Jako wniesione na piśmie, uznaje się również uwagi wniesione w postaci elektronicznej:
1) opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu w rozumieniu ustawy z dnia 18-09-2001r. o podpisie elektronicznym (Dz.U.2013.262), lub
2) opatrzone podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 17-02-2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U.2013.235), lub
3) za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 17-02-2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne.
OGŁOSZENIE
o przeprowadzeniu strategicznej oceny oddziaływania na środowisko projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenów położonych w sołectwie Mizerów, wraz z prognozą oddziaływania na środowisko.
Na podstawie art. 54 ust. 2, art. 39, art. 40, w związku z art. 46, pkt 1, art. 50, ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (t.j.Dz.U.2013.1235, ze zm.) oraz podjętej przez Radę Gminy Suszec Uchwały Nr XVI/7/140/ 2012 z dnia 26 stycznia 2012 roku w sprawie przystąpienia do sporządzania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenów położonych w sołectwie Mizerów, zawiadamiam, o wyłożeniu do publicznego wglądu ww. projektu planu wraz z prognozą oddziaływania na środowisko.
Z niezbędną dokumentacją powstałą, w związku z przystąpieniem do sporządzania ww. projektu planu, w zakresie, o którym mowa powyżej i w związku z przeprowadzaną strategiczną oceną oddziaływania na środowisko, można zapoznać się w siedzibie Urzędu Gminy Suszec, 43 – 267 Suszec, ul. Lipowa 1, pokój nr 4 – na parterze, w dni pracy urzędu w godzinach od 8.00 do 13.00
Stosownie do art. 39, ust.1, pkt 4, art. 40, w związku z art. 54, ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (t.j.Dz.U.2013.1235, ze zm.), zainteresowani mogą wnosić uwagi i wnioski do ww. projektu planu, w ramach przeprowadzanej strategicznej oceny oddziaływania na środowisko w formie pisemnej lub ustnie do protokołu lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej:
1) opatrzone bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu w rozumieniu ustawy z dnia 18-09-2001r. o podpisie elektronicznym (Dz. U. z 2013r. poz. 262) lub
2) opatrzone podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 17-02-2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2013r. poz. 235) lub
3) za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 17-02-2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne,
w dniach od 09.06.2014r. do 22.07.2014r. na adres: Urząd Gminy Suszec, 43 – 267 Suszec, ul. Lipowa 1, e_mail: gmina@suszec.pl
Wniosek, uwaga powinna zawierać nazwisko, imię, nazwę i adres Wnioskodawcy, przedmiot wniosku oraz oznaczenie nieruchomości, której dotyczy. W przypadku posiadania tytułu prawnego do nieruchomości, której dotyczy składany wniosek należy podać tytuł prawny (właściciel, użytkownik, najemca, dzierżawca, administrator, itp.). Organem właściwym do rozpatrzenia uwag i wniosków jest Organ sporządzający przedmiotowy projekt planu – Wójt Gminy Suszec, zgodnie z art.17 ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j.Dz.U.2012.647, ze zm.).
WÓJT GMINY SUSZEC