Ogłoszenie o przetargu ustnym nieograniczonym na dzierżawę części działek gruntowych stanowiących własność Gminy Suszec pod ustawienie kontenerów do zbiórki odzieży na okres do 3 lat

 OGŁOSZENIE O PRZETARGU

 

W Ó J T  G M I N Y  S U S Z E C

 

ogłasza I przetarg ustny nieograniczony na dzierżawę części działek gruntowych stanowiących własność Gminy Suszec pod ustawienie kontenerów do zbiórki odzieży na okres do 3 lat.

 

Przedmiotem przetargu jest dzierżawa na okres do 3 lat, pod ustawienie kontenerów do zbiórki odzieży, części działek gruntowych wyszczególnionych w poniższej tabeli:  

 

Lp

Obręb

Nr działki

Karta mapy

Nr Księgi Wieczystej

Lokalizacja

Ilość kontenerów

Minimalna roczna stawka czynszu

Wysokość wadium

1

Suszec

3701/389

5

KA1P/00047157/3

Suszec ul. Piaskowa -naprzeciwko bloku nr 15

1

120,00 zł

24,00 zł

2

Suszec

2952/358

5

KA1P/00044649/8

Suszec ul. Piaskowa -boisko

1

120,00 zł

24,00 zł

3

Suszec

3709/389

5

KA1P/00044649/8

Suszec ul. Piaskowa – naprzeciwko bloku nr 11, rejon garaży

1

120,00 zł

24,00 zł

4

Suszec

3716/343

5

KA1P/00042165/7

Suszec – Plac Odnowy

2

240,00zł

48,00 zł

5

Rudziczka

298/58

1

KA1P/00031792/1

Rudziczka ul. Szkolna - w sąsiedztwie Przedszkola ul. Woszczycka 17

1

120,00 zł

24,00 zł

6

Kobielice

845/2

2

KA1P/00077422/1

Kobielice – ul. Kościelna

1

120,00 zł

24,00 zł

 

Wyżej wymienione Księgi Wieczyste prowadzone są przez Sąd Rejonowy w Pszczynie Wydział Ksiąg Wieczystych.

O szczegółowej lokalizacji kontenerów na każdej działce geodezyjnej decyduje Wydzierżawiający w porozumieniu z Dzierżawcą.

Czynsz dzierżawny płatny jest w odstępach rocznych z góry - termin wnoszenia opłat z tytułu dzierżawy: do 30 czerwca każdego roku. Termin płatności za rok w którym zostanie zawarta umowa – 14 dni od daty zawarcia umowy.

 

Przetarg odbędzie się dnia 13 września 2013r

w siedzibie Urzędu Gminy Suszec przy ul. Lipowej 1

wg harmonogramu:

1. działka nr 3701/389 o godz. 9.00

2. działka nr 2952/358 o godz. 9.15

3. działka nr 3709/389 o godz. 9.30

4. działka nr 3716/343 o godz. 9.45

5. działka nr 298/58 o godz. 10.00

6. działka nr 845/2 o godz. 10.15

 

Wadium należy wpłacić na konto Gminy Suszec prowadzone przez Bank Spółdzielczy w Żorach Oddział Suszec nr 58 8456 1019 2001 0000 0446 0004 do dnia 09 września 2013r.

- decyduje data wpływu na ww. konto Gminy.

Wadium może być wnoszone w pieniądzu, obligacjach Skarbu Państwa lub papierach wartościowych dopuszczonych do obrotu publicznego.

 

Wadium zwraca się niezwłocznie po odwołaniu albo zamknięciu przetargu, jednak nie później niż przed upływem 3 dni od dnia odpowiednio: odwołania przetargu, zamknięcia przetargu, unieważnienia przetargu, zakończenia wynikiem negatywnym. Dowód wniesienia wadium przez uczestnika przetargu podlega przedłożeniu komisji przetargowej przed otwarciem przetargu. Wadium wpłacone przez osobę, która wygra przetarg zaliczone zostanie na poczet pierwszej rocznej stawki czynszu, a w przypadku uchylenia się przez tą osobę od zawarcia umowy wpłacone wadium nie podlega zwrotowi. Umowa powinna zostać podpisana w terminie do 21 dni od dnia rozstrzygnięcia przetargu.

O wysokości postąpienia decydują uczestnicy przetargu, jednak nie może ono wynosić mniej niż 1% minimalnej rocznej stawki czynszu z zaokrągleniem w górę do pełnych dziesiątek złotych.

W pozostałych kwestiach mają zastosowanie przepisy o gospodarce nieruchomościami oraz rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 14 września 2004r. w sprawie sposobu i trybu przeprowadzania przetargów oraz rokowań na zbycie nieruchomości.

Szczegółowe informacje dotyczące w/w nieruchomości można uzyskać w Urzędzie Gminy w Suszcu przy ul. Lipowej 1 pok. Nr 1A tel. 0/32/449 30 73.

 

 Wywieszono na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy Suszec dnia  01.08.2013r.

Data opublikowania
Osoba wprowadzająca informację Łukasz Majorowski
Zmodyfikował Łukasz Majorowski
Data ostatniej aktualizacji
Liczba wyświetleń 51
Czas Dane osoby zmieniającej Opis zmiany