Konkurs ofert na powierzenie zadań publicznych w zakresie upowszechnianie kultury fizycznej i sportu

OGŁOSZENIExml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

 

KONKURS   OFERT

 

na powierzenie  zadań publicznych w sferze zadań określonych w art. 4 ust.1 pkt.14  ustawy z dnia 24 kwietnia 2003r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie

tj. upowszechnianie kultury fizycznej i sportu

 

     I.       NAZWA ZADANIA :   ZADANIA ZWIĄZANE Z UPOWSZECHNIANIEM KULTURY
                                                   FIZYCZNEJ, REKREACJI I SPORTU
 obejmujące :

                  1.  szkolenie dzieci i młodzieży w różnych dyscyplinach sportu,

                  2.  udział w zgrupowaniach i obozach sportowych,

                  3.  udział we współzawodnictwie sportowym w różnych dyscyplinach sportu,

                  4.  organizacja  imprez sportowych lub sportowo-rekreacyjnych,

                  5.  współzawodnictwo szkół i aktywacja środowisk młodzieżowych

                 

        II.      WYSOKOŚC ŚRODKÓW PUBLICZNYCH PRZEZNACZONYCH NA REALIZACJĘ

ZADANIA.

Kwota przeznaczona na realizację zadania wynosi:  84.000 zł

      III.      ZASADY PRZYZNAWANIA DOTACJI

1.         Zlecenie realizacji zadania publicznego organizacjom pozarządowym oraz podmiotom wymienionym w art.3 ust.3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie nastąpi w drodze powierzenia zadania wraz z udzieleniem dotacji przez Gminę Suszec na finansowanie jego  realizacji, po przeprowadzeniu otwartego konkursu ofert

2.         Wzór oferty, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 29 października 2003r w sprawie wzoru oferty realizacji zadania publicznego, ramowego wzoru umowy o wykonanie zadania publicznego i wzoru sprawozdania z wykonania tego zadania ( DZ.U. Nr 193, poz. 1891) zwanego dalej

     „ rozporządzeniem” , stanowi załącznik Nr 1 do  niniejszego ogłoszenia

3.    Udzielenie dotacji z budżetu gminy nastąpi na podstawie  umowy, której wzór został   

       określony  w rozporządzeniu  i stanowi załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia. 

4.    Złożenie oferty o dofinansowanie nie jest równoznaczne z przyznaniem dotacji.

5.    Kwota przyznanej dotacji może być niższa od określonej w ofercie.

6.    Rozpatrywane będą wyłącznie oferty kompletne, prawidłowe pod względem formalno-
       prawnym i merytorycznym.

7.    Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

 IV.    DODATKOWO DO OFERTY NALEŻY ZAŁĄCZYĆ:

1.        Aktualny odpis z rejestru ( ważny 3 miesiące od daty wystawienia)

2.        Sprawozdanie merytoryczne i finansowe za rok 2004 r.

3.        Harmonogram rzeczowy realizacji zadania.

 

V.       TERMIN i MIEJSCE  SKŁADANIA OFERT  -   Urząd Gminy Suszec , ul. Lipowa 1, od 7 lutego 2005 r. do 8 marca 2005 r., do godz. 15.00.

 

VI.                 TRYB WYBORU OFERT:

1.        Oferty rozpatrywać będzie Komisja powołana przez Wójta Gminy Suszec

2.        Wybór oferty będzie zawierał uzasadnienie wyboru,  w zakresie spełnienia przez 

oferenta wymogów określonych w ustawie o działalności pożytku publicznego i wolontariacie oraz w niniejszym ogłoszeniu.

3.        Od podjętych decyzji wyborze oferty nie przysługuje odwołanie.

4.        O podjętych decyzjach składający ofertę zostaną powiadomieni pisemnie jak i również wyniki konkursu zostaną ogłoszone przez wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Suszec, na stronie internetowej Urzędu Gminy Suszec oraz w  Biuletynie Informacji Publicznej.

 

VII.        KRYTERIA STOSOWANE PRZY DOKONANIU WYBORU OFERT:

1. Przy dokonywaniu wyboru  ofert na realizację zadania publicznego oceniane będzie:

a)       możliwość realizacji zadania przez podmiot przedstawiający ofertę (zasoby rzeczowe, kadrowe, lokalowe, sprzętowe, kwalifikacje, uprawnienia i doświadczenie realizatorów; osiągnięcia)

b)       przedstawiona kalkulacja kosztów realizacji zadania , w tym  celowość i zasadność  ponoszonych wydatków

c)       realizacja zadań publicznym w roku poprzedzającym,  zakresie rzetelności wykonania zadania objętego umową oraz celowego i oszczędnego gospodarowania środkami  publicznymi

d)       zakładane rezultaty realizacji zadania publicznego

e)       wkład własny w realizację zadania publicznego

f)        dotychczasowe doświadczenie w realizacji zadań podobnego rodzaju

g)       kompletność, prawidłowość i merytoryczna zawartość złożonej oferty

2.        Wysokość środków przeznaczonych na realizację  zadania  jest uzależniona  od kwoty  środków przeznaczonych na realizację zadania wymienionego w rozdz. I  na dany rok budżetowy.

 

        VIII.         TERMIN ROZPATRZENIA OFERT:

 

1.  Oferty zostaną rozpatrzone do dnia 9 marca 2005 r.

 

         IX.         TERMINY I WARUNKI REALIZACJI ZADANIA

 

a.        Przyznane środki finansowe zostaną przekazane na wyodrębniony rachunek bankowy  dotowanego w ciągu 21 dni od daty podpisania umowy

b.       W przypadku realizacji zadania publicznego na zadanie jednostkowe np. jeden obóz, zgrupowanie lub jedna impreza sortowaczy rekreacyjno-sportowa,  środki zostaną przekazane w całości w  jednej transzy. Sposób przekazania środków finansowych oraz sposób rozliczenia dotacji zostaną przedstawione w zawartej umowie.

c.        Środki zostaną przekazane w  2  transzach:( w przypadku zadania publicznego realizowanego przez cały rok 2005 )

I   Transza  -  na okres    -  do 30.06. 2005r.

II   Transza – na okres od  1.07. 2005 -  do 31.12. 2005 r.

d.       Dotowany jest zobowiązany do wykorzystania dotacji zgodnie z celem na jaki ją 

       uzyskał i na warunkach określonych umową i harmonogramem wykonania zadania.

e.       Dotujący sprawuje kontrolę prawidłowości wykonania zadania przez dotowanego w 

       tym wydatkowania przekazanych mu środków finansowych. Dotujący może badać

       dokumenty i inne nośniki informacji, które mają lub mogą  znaczenie dla oceny 

       prawidłowości wykonania  zadania. Dotowany na żądanie kontrolującego

        zobowiązany jest dostarczyć  lub udostępnić dokumenty i inne nośniki informacji oraz 

       udzielić wyjaśnień i informacji w terminie określonym przez kontrolującego. 

f.         Dotujący zlecający zadanie publiczne dokonuje kontroli i oceny realizacji zadania a w 

       szczególności: stanu realizacji zadania efektywności, rzetelności i jakości wykonania  

        zadania, prawidłowości wykorzystania środków publicznych otrzymanych na 

        realizację zadania, prowadzenia dokumentacji określonej w przepisach prawa i 

        postanowieniach umowy.

g.        Sprawozdanie końcowe z wykonania zadania powinno zostać sporządzone do dnia  

        30 stycznia 2006r.,  a sprawozdanie  z wykorzystania I transzy do dnia 30 lipca

       2005 r., wg wzoru  określonego w rozporządzeniu  i stanowiącego załącznik Nr 3      

        do niniejszego ogłoszenia

h.         Dotujący może żądać częściowych sprawozdań / miesięcznych – kwartalnych/ z

          wykonania zadania, według wzoru j.w.

i.           Przyznane środki finansowe dotowany powinien wykorzystać do dnia 31 grudnia 

         2005r. Środki finansowe nie wykorzystane do tego terminu zobowiązany jest
         zwrócić  w terminie do 21 stycznia 2006r. na rachunek dotującego.

j.           Do  zamówień na dostawy oraz usługi i roboty budowlane opłacanych ze środków

         pochodzących z dotacji, dotowany stosuje przepisy ustawy o zamówieniach 

          publicznych.   

                          k.     Dotowany jest zobowiązany do dokumentowania wydatków zgodnie z ustawą z dnia

                                  29 września 1994r. o rachunkowości (DZ. U. z 2002r.  Nr 76, poz. 694 ze zm.)

                          l.     Warunkiem przekazania kolejnej transzy dotacji, jest rozliczenie poprzednio 

       otrzymanej dotacji ( I transzy)

              

          X.      Informacje o zrealizowanych w roku 2004 zadaniach publicznych w zakresie kultury fizycznej i sportu i przekazanych dotacjach organizacjom pozarządowym  zawiera Załącznik Nr 4.

 

               Szczegółowe informacje o konkursie wraz z wzorami załączników można uzyskać w siedzibie Gminnego Zespołu Oświaty i Sportu w Suszcu, ul. Wyzwolenia 2 – tel 32/ 21-24- 277; 21-24- 436 lub na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Suszec.
Liczba wyświetleń 47
Czas Dane osoby zmieniającej Opis zmiany