Konkurs ofert na realizacjię zadań publicznych przez organizacje pozarządowe.

xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

 

                                       OGŁOSZENIE

Wójt Gminy Suszec ogłasza otwarty konkurs ofert na powierzenie zadań publicznych  w sferze zadań określonych w art. 4 ust. 1 pkt. 6, 13,15 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie.

 

I. NAZWA ZADANIA:

zad. 1. „ Rehabilitacja i rewalidacja dzieci z wadami słuchu i     

              wymowy z terenu  gminy Suszec"

    zad. 2. „Ochrona dóbr kultury i tradycji regionu suszeckiego 

               poprzez wspomożenie działań na rzecz rozwoju 

                amatorskiego  ruchu teatralnego”  

zad. 3 „Zwiększenie zadrzewienia w gminie Suszec poprzez 

            nasadzenie drzew  miododajnych” 

Szczegółowe opisy zadań stanowią  załączniki do niniejszego ogłoszenia dostępne     w Wydziale Obsługi Podmiotów Gospodarczych .

 

II. WYSOKOŚC ŚRODKÓW PUBLICZNYCH PRZEZNACZONYCH NA  REALIZACJĘ ZADANIA:

 

zad. 1 Kwota przeznaczona na realizację zadania wynosi:  2.000 zł

zad. 2 Kwota przeznaczona na realizację zadania wynosi:  3.000 zł

zad. 3 Kwota przeznaczona na realizację zadania wynosi:  1.600 zł

 

III.  ZASADY PRZYZNAWANIA DOTACJI

1.    Zlecenie realizacji zadania publicznego organizacjom pozarządowym oraz podmiotom wymienionym w art.3 ust.3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie nastąpi w drodze powierzenia zadania wraz z udzieleniem dotacji przez Gminę Suszec na finansowanie jego realizacji lub wsparcie zadania wraz  z udzieleniem dotacji na dofinansowanie jego realizacji, po przeprowadzeniu otwartego konkursu ofert.

 

2.           Wzór oferty, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 29 października 2003r w sprawie wzoru oferty realizacji zadania publicznego, ramowego wzoru umowy o wykonanie zadania publicznego i wzoru sprawozdania z wykonania tego zadania ( DZ.U. Nr 193, poz. 1891) zwanego dalej„ rozporządzeniem”, stanowi załącznik Nr 1 do niniejszego ogłoszenia

 

3. Udzielenie dotacji z budżetu gminy nastąpi na podstawie umowy, której wzór został określony w rozporządzeniu i stanowi załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia. 

 

4. Złożenie oferty o dofinansowanie nie jest równoznaczne                

      z przyznaniem dotacji.

 

5. Kwota przyznanej dotacji może być niższa od określonej

    w ofercie.

 

6. Rozpatrywane będą wyłącznie oferty kompletne, prawidłowe

   pod względem formalno- prawnym i merytorycznym.

 

7. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

 

IV. DODATKOWO DO OFERTY NALEŻY ZAŁĄCZYĆ:

1.    Aktualny odpis z rejestru ( ważny 3 miesiące od daty wystawienia)

2.    Sprawozdanie merytoryczne i finansowe za rok 2005r.

3.    Harmonogram rzeczowy realizacji zadania.

 

V. TERMIN i MIEJSCE SKŁADANIA OFERT

 – Urząd Gminy Suszec, ul. Lipowa 1; do 20 marca 2006r.,

   do godz. 15.00

 

VI.   TRYB WYBORU OFERT:

1.    Oferty rozpatrywać będzie Komisja powołana przez Wójta Gminy Suszec

2.    Wybór oferty będzie zawierał uzasadnienie wyboru, w zakresie spełnienia przez oferenta wymogów określonych w ustawie o działalności pożytku publicznego  i wolontariacie oraz w niniejszym ogłoszeniu.

3.    Od podjętych decyzji wyborze oferty nie przysługuje odwołanie.

4.  O podjętych decyzjach składający ofertę zostaną powiadomieni pisemnie jak  i również wyniki konkursu zostaną ogłoszone przez wywieszenie na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Suszec, na stronie internetowej Urzędu Gminy Suszec oraz w Biuletynie Informacji Publicznej.

 

VII. KRYTERIA STOSOWANE PRZY DOKONANIU WYBORU OFERT:

1.  Przy dokonywaniu wyboru ofert na realizację zadania publicznego oceniane będzie:

a)   możliwość realizacji zadania przez podmiot przedstawiający ofertę (zasoby rzeczowe, kadrowe, lokalowe, sprzętowe, kwalifikacje, uprawnienia  i doświadczenie realizatorów; osiągnięcia)

b)   przedstawiona kalkulacja kosztów realizacji zadania, w tym celowość i zasadność ponoszonych wydatków

c)   realizacja zadań publicznym w roku poprzedzającym, zakresie rzetelności wykonania zadania objętego umową oraz celowego i oszczędnego gospodarowania środkami publicznymi

d)   zakładane rezultaty realizacji zadania publicznego

e)   wkład własny w realizację zadania publicznego

f)    dotychczasowe doświadczenie w realizacji zadań podobnego rodzaju

g)   kompletność, prawidłowość i merytoryczna zawartość złożonej oferty

2.   Wysokość środków przeznaczonych na realizację zadań jest uzależniona od kwoty środków przeznaczonych na realizację zadań wymienionego w rozdz. I na dany rok budżetowy.

 

VIII.        TERMIN ROZPATRZENIA OFERT:

1.    Oferty zostaną rozpatrzone do dnia 24 marca 2006r.

 

IX.   TERMINY I WARUNKI REALIZACJI ZADANIA

a.    Przyznane środki finansowe zostaną przekazane na wyodrębniony rachunek bankowy dotowanego w ciągu 21 dni od daty podpisania umowy

b.    W przypadku realizacji zadań:  zad. 1 i zad. 3 środki zostaną przekazane w całości. Środki dot. zadania 2 zostaną przekazane w 2 równych transzach:

          I   Transza  -  na okres  -  do 31.08. 2006r. ,

         II  Transza – na okres od  1.09. 2006 - do 31.12. 2006 r.

Sposób przekazania środków finansowych oraz sposób rozliczenia dotacji zostaną przedstawione w zawartej umowie.

c.    Dotowany jest zobowiązany do wykorzystania dotacji zgodnie z celem na jaki ją uzyskał i na warunkach określonych umową i harmonogramem wykonania zadania.

d.    Dotujący sprawuje kontrolę prawidłowości wykonania zadania przez dotowanego w tym wydatkowania przekazanych mu środków finansowych. Dotujący może badać dokumenty i inne nośniki informacji, które mają lub mogą mieć znaczenie dla oceny prawidłowości wykonania zadania. Dotowany na żądanie kontrolującego zobowiązany jest dostarczyć lub udostępnić dokumenty i inne nośniki informacji oraz udzielić wyjaśnień i informacji w terminie określonym przez kontrolującego.

e.    Dotujący zlecający zadanie publiczne dokonuje kontroli i oceny realizacji zadania  a w szczególności: stanu realizacji zadania efektywności, rzetelności i jakości wykonania zadania, prawidłowości wykorzystania środków publicznych otrzymanych na realizację zadania, prowadzenia dokumentacji określonej w przepisach prawa i postanowieniach umowy.

f.     Sprawozdanie końcowe z wykonania zadania powinno zostać sporządzone do dnia 30 stycznia 2007r., a sprawozdanie z wykorzystania I transzy do dnia 31 lipca 2006 r., wg wzoru określonego w rozporządzeniu i stanowiącego załącznik Nr 3 do niniejszego ogłoszenia

g.  Dotujący może żądać częściowych sprawozdań / miesięcznych – kwartalnych/   z wykonania zadania, według wzoru j.w.

h.   Przyznane środki finansowe dotowany powinien wykorzystać do dnia 31 grudnia 2006r. Środki finansowe nie wykorzystane do tego terminu zobowiązany jest zwrócić w terminie do 21 stycznia 2007r. na rachunek dotującego. Do zamówień na dostawy oraz usługi i roboty budowlane opłacanych ze środków pochodzących  z dotacji, dotowany stosuje przepisy ustawy o zamówieniach publicznych.

   k. Dotowany jest zobowiązany do dokumentowania wydatków 

       zgodnie z ustawą z dnia  29 września 1994r. o rachunkowości

       (DZ.U. z 2002r. r 76, poz. 694 zezm.)

   l. Warunkiem przekazania kolejnej transzy dotacji, jest rozliczenie

       poprzednio otrzymanej dotacji (I transzy).

 

X. Informacje o zrealizowanych w roku 2005 zadaniach publicznych 

 w zakresie:

   zad. 1 „ Rehabilitacja i rewalidacja dzieci z wadami słuchu i 

              wymowy z terenu gminy Suszec” - brak

   zad. 2 „Ochrona dóbr kultury i tradycji regionu suszeckiego 

              poprzez  wspomożenie działań na rzecz rozwoju

              amatorskiego ruchu teatralnego” - brak

   zad. 3 „Zwiększenie zadrzewienia w Gminie Suszec poprzez

             nasadzenie drzew miododajnych” - brak

 

Szczegółowe informacje o konkursie wraz z wzorami załączników można uzyskać w Wydziale Obsługi Podmiotów Gospodarczych w Suszcu, ul. Ogrodowa 22a –  tel. 32/ 44-88-269 lub na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Suszec.

 

 

zalacznik_1_wzor_oferty.doc (79.50 Kb)

zalacznik_2_wzor_umowy.doc (59.50 Kb)

zalacznik_3_wzor_sprawozdania.doc (79.00 Kb)

 

 

 

Liczba wyświetleń 29
Czas Dane osoby zmieniającej Opis zmiany