Zaproszenie do składania ofert na wykonanie zamówienia pn.: Prowadzenie punktu konsultacyjnego dla osób uzależnionych i współuzależnionych od alkoholu oraz ich rodzin z terenu Gminy Suszec w 2012r.

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERTxml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

 

Wójt Gminy Suszec zaprasza do złożenia oferty na wykonanie zamówienia pn.:

 

     Prowadzenie punktu konsultacyjnego dla osób uzależnionych i współuzależnionych od alkoholu  oraz ich rodzin, z terenu Gminy Suszec w 2012r.

    Przedmiot zamówienia obejmuje realizację zadań polegających na motywowaniu osób uzależnionych i osób współuzaleznionych od alkoholu  do podjęcia psychoterapii w placówkach leczenia uzależnienia, kierowanie do leczenia specjalistycznego, motywowanie osób pijących ryzykownie i szkodliwie, ale nieuzależnionych do zmiany szkodliwego wzorca picia, udzielanie wsparcia osobom po zakończeniu leczenia odwykowego poprzez uruchomienie grup wsparcia np.; dla osób po zakończonym leczeniu w placówce odwykowej, rozpoznanie zjawiska przemocy domowej udzielenie stosownego wsparcia i informacji o możliwościach uzyskania pomocy i powstrzymania przemocy, inicjowanie interwencji w przypadku diagnozy przemocy domowej.

 

Termin składania ofert do 4.01.2012r.

 

 Przewiduje się zawarcie umowy na okres od 9.01.2012 r. do dnia 31.12.2012r.

 Realizacja zadania ma być wykonane  w wymiarze 40 godzin miesięcznie, dwa razy

w tygodniu po 5 godzin, przez 12 miesięcy,

Miejsce wykonania zlecenia będzie  w pomieszczeniu budynku GOKu w Suszcu ul. Ogrodowa 22a ( od strony placu zabaw, )

Informacje szczegółowe na temat zamówienia dostępne są w :Biurze Obsługi Podmiotów Gospodarczych  Urzędu Gminy Suszec ul. Lipowa 1 tel: (32 4493057).

Kryterium wyboru oferty jest:

- posiadanie kwalifikacji  specjalisty psychoterapii uzależnień lub instruktora terapii   

  uzależnień,

- najniższa cena

Wykonawcy składają oferty w formie pisemnej, dołączając kwalifikacje uprawniające do wykonywania zamówienia oraz zaświadczenie o nadaniu numeru NIP, Niespełnienie któregokolwiek z ww. warunków skutkuje odrzuceniem oferty.

Wybór oferty nastąpi zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych do kwoty 14000 euro, wprowadzonym Zarządzeniem Wójta Gminy Suszec nr ZPU/17/09 z dnia 19.05.2009r.

O wyborze najkorzystniejszej oferty i terminie podpisania umowy  Zamawiający zawiadomi wykonawcę, którego oferta zostanie wybrana.

Liczba wyświetleń 31
Czas Dane osoby zmieniającej Opis zmiany