Deklaracja dostępności
Mapa serwisu
Wersja tekstowa / graficzna
Biuletyn Informacji Publicznej
Gmina Suszec
Menu
Przejdź do Menu Przedmiotowego
Menu Podmiotowe
Strona 3
Strona 2
Strona 1
Przejdź do Menu Technicznego
Menu Przedmiotowe
DZIENNIK USTAW, MONITOR POLSKI
DZIENNIK URZĘDOWY WOJEWÓDZTWA ŚLĄSKIEGO
WYBORY PREZYDENTA RP 2025
URZĄD
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
WŁADZE
Obrady Rady Gminy kadencji 2024 - 2029
Obrady Rady Gminy kadencji 2018 - 2024
RAPORT O STANIE GMINY SUSZEC
UCHWAŁY RADY,GMINNE PROGRAMY
KONSULTACJE UCHWAŁ
KONSULTACJE SPOŁECZNE
FINANSE GMINY SUSZEC
ZAPYTANIA I INTERPELACJE
PETYCJE
DZIAŁALNOŚĆ LOBBINGOWA
JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE GMINY
SPÓŁKI PRAWA HANDLOWEGO Z UDZIAŁEM GMINY
PRZETARGI
KLAUZULA INFORMACYJNA DOT. PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
PRZETARGI 2025
PRZETARGI 2024
PRZETARGI 2023
PRZETARGI 2022
10. DOSTAWA ENERGII ELEKTRYCZNEJ NA POTRZEBY OŚWIETLENIA ULICZNEGO I WYBRANYCH OBIEKTÓW W GRANICACH ADMINISTRACYJNYCH GMINY SUSZEC W OKRESIE OD 01.01.2023 R. DO 31.12.2023 R.
9. KOMPLEKSOWA SPRZEDAŻ PALIWA GAZOWEGO DLA BUDYNKÓW ADMINISTROWANYCH PRZEZ GMINĘ SUSZEC, GMINNY OŚRODEK KULTURY W SUSZCU ORAZ GMINNY OŚRODEK SPORTU W SUSZCU, W OKRESIE OD 01.01.2023 R. DO 31.12.2023 R.
8. ZIMOWE UTRZYMANIE GMINNYCH DRÓG, CHODNIKÓW, PLACÓW I PARKINGÓW ORAZ POWIATOWYCH DRÓG I CHODNIKÓW NA TERENIE GMINY SUSZEC W SEZONIE ZIMOWYM 2022/2023
7. DOSTAWA LAPTOPÓW Z OPROGRAMOWANIEM W RAMACH KONKURSU GRANTOWEGO CYFROWA GMINA „WSPARCIE DZIECI Z RODZIN PEGEEROWSKICH W ROZWOJU CYFROWYM – GRANTY PPGR” REALIZOWANEGO Z POPC NA LATA 2014- 2020
6. DOSTAWA LAPTOPÓW Z OPROGRAMOWANIEM W RAMACH KONKURSU GRANTOWEGO CYFROWA GMINA „WSPARCIE DZIECI Z RODZIN PEGEEROWSKICH W ROZWOJU CYFROWYM – GRANTY PPGR” REALIZOWANEGO Z POPC NA LATA 2014- 2020 - UNIEWAŻNIONE
ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENU WYBORU OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ, PONOWNYM BADANIU I OCENIE OFERT, ODRZUCENIU OFERT I UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
INFORMACJA O ODSTĄPIENIU OD WEZWANIA OFERT DODATKOWYCH
INFORMACJA O WEZWANIU DO ZŁOŻENIA OFERT DODATKOWYCH
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT Z DNIA 25.07.2022 R.
KWOTA JAKĄ ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA PRZEZNACZYĆ NA SFINANSOWANIE ZAMÓWIENIA
SPECYFIKACJA WARUNKÓW ZAMÓWIENIA WRAZ Z ZAŁĄCZNIKAMI
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
5. DOSTAWA LAPTOPÓW Z OPROGRAMOWANIEM W RAMACH KONKURSU GRANTOWEGO CYFROWA GMINA „WSPARCIE DZIECI Z RODZIN PEGEEROWSKICH W ROZWOJU CYFROWYM – GRANTY PPGR” REALIZOWANEGO Z POPC NA LATA 2014- 2020 - POSTĘPOWANIE UNIEWAŻNIONE
4. ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI Z TERENU GMINY SUSZEC, NA KTÓRYCH ZAMIESZKUJĄ MIESZKAŃCY
3. TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU REMIZO-ŚWIETLICY W RUDZICZCE
2. ROZBUDOWA BUDYNKU REMIZY OSP SUSZEC
1. REMONT CZĄSTKOWY DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY SUSZEC - 2022 R.
.....PLAN POSTĘPOWAŃ O UDZIELENIE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH W GMINIE SUSZEC NA ROK 2022.....
.....PLAN POSTĘPOWAŃ O UDZIELENIE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH W GMINIE SUSZEC NA ROK 2022 - AKTUALIZACJA Z DNIA 07.07.2022 R......
.....PLAN POSTĘPOWAŃ O UDZIELENIE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH W GMINIE SUSZEC NA ROK 2022 - AKTUALIZACJA Z DNIA 25.11.2022 R......
PRZETARGI 2021
PRZETARGI 2020
PRZETARGI 2019
PRZETARGI 2018
PRZETARGI 2017
PRZETARGI 2016
PRZETARGI 2015
PRZETARGI 2014
PRZETARGI 2013
PRZETARGI 2012
PRZETARGI 2011
PRZETARGI 2010
PRZETARGI 2008
PRZETARGI 2009
ZAMÓWIENIA PUBLICZNE O WARTOŚCI PONIŻEJ 130.000 ZŁOTYCH PUBLIKOWANE OD 01.01.2021 R.
ARCHIWUM ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH PRZEPROWADZONYCH DO 31.12.2020 R.
REJESTRY I EWIDENCJE
JAK ZAŁATWIAĆ SPRAWY?(KARTY USŁUG)
MOJA SPRAWA
KATALOG FIRM
INWESTYCJE WSPÓŁFINANSOWANE ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ
INNE
SZUKAJ
INSTRUKCJA OBSŁUGI
STATYSTYKA
OGŁOSZENIA
KONKURSY
NABÓR PRACOWNIKÓW
OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
ORGANIZACJE POZARZĄDOWE
ZARZĄDZANIE KRYZYSOWE I OBRONNOŚĆ
OCENA JAKOŚCI WODY PRZEZNACZONEJ DO SPOŻYCIA
DOSTĘP DO INFORMACJI PUBLICZNEJ
DOSTĘP DO INFORMACJI O ŚRODOWISKU I JEGO OCHRONIE
PONOWNE WYKORZYSTANIE INFORMACJI PUBLICZNEJ
WYDANIE WYDRUKU AKTU NORMATYWNEGO LUB INNEGO AKTU PRAWNEGO
ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA
STYPENDIA SPORTOWE
KONTROLE ZEWNĘTRZNE
DO POBRANIA
ZBIÓR AKTÓW PRAWA MIEJSCOWEGO
PLANOWANIE PRZESTRZENNE, GOSPODARKA PRZESTRZENNA
GOSPODARKA KOMUNALNA I GOSPODARKA NIERUCHOMOŚCIAMI
DOFINANSOWANIE PRACODAWCOM KOSZTÓW KSZTAŁCENIA MŁODOCIANYCH PRACOWNIKÓW
TARYFY ZA ZBIOROWE ZAOPATRZENIE W WODĘ I ZBIOROWE ODPROWADZANIE ŚCIEKÓW NA TERENIE GMINY SUSZEC
INFORMACJE O STANIE KONTROLI ZARZĄDCZEJ
WYBORY ARCHIWUM
NIEODPŁATNA POMOC PRAWNA
Raporty o stanie zapewnienia dostępności podmiotu publicznego
PROCEDURA ZGŁASZANIA NARUSZEŃ PRAWA
STANDARDY OCHRONY MAŁOLETNICH
BIP Zespół Szkolno-Przedszkolny w Rudziczce
BIP Zespół Szkolno-Przedszkolny w Kryrach
BIP Zespół Szkolno-Przedszkolny w Mizerowie
BIP Szkoła Podstawowa im. Janusza Korczaka w Suszcu
BIP Szkoła Podstawowa im. Adama Mickiewicza w Kobielicach
BIP Zespół Szkolno-Przedszkolny w Radostowicach
BIP Przedszkole Publiczne w Suszcu
KONTROLE PRZEDSIĘBIORCÓW
PROGRAMY MINISTERIALNE
ZADANIA DOFINANSOWANE Z BUDŻETU PAŃSTWA
Menu Techniczne
Statystyki
Tłumacz języka migowego
Deklaracja dostępności
Rejestr zmian
Zastrzeżenia prawne
Polityka prywatności
Redakcja Strony
Mapa Strony
Drukuj
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Treść
W ZAŁĄCZNIKU PONIŻEJ DO POBRANIA OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU:
Przewiń do początku