ZMIANA TREŚCI SIWZ Z DNIA 04.07.2017 + ZMIENIONY ZAŁ. 1.A

Suszec, dnia 04.07.2017 r.

ZMIANA TREŚCI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

dotyczy:  postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na udzielenie zamówienia publicznego pn. Dostawa nowego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego na podwoziu z napędem 4x4 dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Suszcu.

 

Na podst. art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.), zwanej dalej ustawą, Zamawiający w uzasadnionych przypadkach może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). Dokonaną zmianę treści specyfikacji zamawiający udostępnia na stronie internetowej.

 

Ze względu na:

-              na KONIECZNOŚĆ ZMIANY SZCZEGÓŁOWEGO OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (SPECYFIKACJI TECHNICZNEJ) – ZAŁ. NR 1.A DO SIWZ, w tym m.in. konieczność wprowadzenia zmian w poz. 2.4, 2.11 i 3.10 w zał. 1.A do SIWZ, w związku z udzielonymi wykonawcom odpowiedziami na pytania w dniu 04.07.2017 r. zamieszczonymi w zakładce do ogłoszenia na realizację w/w zamówienia,

a także:

-        mając na uwadze konieczność udzielenia Wykonawcom niezbędnego dodatkowego czasu na wprowadzenie zmian w ofertach i prawidłowe przygotowanie ofert,  

Zamawiający wprowadza zmiany do treści SIWZ, w tym zmiany dotyczące przedłużenia terminu składania ofert do 10.07.2017r. godz. 10:00, zgodnie z poniższymi postanowieniami, które są wiążące dla Wykonawców:

 

1)      pkt 12.11 SIWZ otrzymuje brzmienie:

12.11 Wykonawca winien zamieścić ofertę w dwóch kopertach - wewnętrznej i zewnętrznej, które:

-  będą zaadresowane na zamawiającego oraz będą posiadać oznaczenia: „Oferta na dostawę nowego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego na podwoziu z napędem 4x4 dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Suszcu”.

-    Nie otwierać przed 10.07.2017 r. godz. 10.30!

-  poza oznaczeniami podanymi powyżej, koperta wewnętrzna będzie posiadać nazwę i adres wykonawcy (lub wykonawców występujących wspólnie).

 (…)”

 

2)      pkt 13 SIWZ otrzymuje brzmienie:

  13.1      Miejsce składania ofert: siedziba zamawiającego – sekretariat (I piętro),

             Termin składania ofert upływa: 10.07.2017 r. o godz. 10.00,

13.2       Miejsce otwarcia ofert: siedziba zamawiającego, sala posiedzeń (I piętro),

              Termin otwarcia ofert: 10.07.2017 r. godz. 10.30.

 

2)      treść §10 i §11 w zał. nr 6 do SIWZ - stanowiącym istotne postanowienia umowy otrzymuje brzmienie:

1) treść §10 otrzymuje brzmienie:

1.  WYKONAWCA zapłaci ZAMAWIAJĄCEMU kary umowne w niżej określonych wysokościach, w następujących przypadkach:

a)      za każdy dzień opóźnienia w wykonaniu przedmiotu umowy, w wysokości 0,1% wynagrodzenia brutto, o którym mowa w §8 ust. 1,

b)      za opóźnienie w usunięciu wad stwierdzonych przez ZAMAWIAJĄCEGO przy odbiorze lub w ramach rękojmi i gwarancji za wady w wysokości 0,1% wynagrodzenia brutto, o którym mowa w §8 ust. 1, za każdy dzień opóźnienia licząc od następnego dnia po upływie terminu określonego przez ZAMAWIAJĄCEGO do usunięcia wad,

c)       za odstąpienie od umowy przez którąkolwiek ze stron z przyczyn, za które ponosi odpowiedzialność WYKONAWCA - w wysokości 20 % wynagrodzenia brutto, o którym mowa w §8 ust. 1,

d)      z tytułu utraty przez ZAMAWIAJĄCEGO dofinansowania przedmiotu zamówienia ze środków WFOŚiGW, w wysokości 100 % utraconej kwoty dofinansowania, jeżeli utrata tych środków wynika z przyczyn leżących po stronie wykonawcy,

e)      z tytułu innych, niż wymienione w ppkt. a) – d) przypadkach nienależytego wykonania zamówienia, w wysokości 20% wynagrodzenia brutto, o którym mowa w §8 ust. 1.

2.       ZAMAWIAJĄCY zastrzega sobie prawo dochodzenia odszkodowania uzupełniającego na zasadach ogólnych kodeksu cywilnego, jeżeli wysokość szkody przekroczy wysokość zastrzeżonej kary.

3.       WYKONAWCA wyraża zgodę na potrącenie kar umownych z należnego wynagrodzenia.

 

2)      treść §11 otrzymuje brzmienie:

1.       Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy w przypadku określonym w art. 145 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

 

4)    szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (specyfikacja techniczna) -  zał. 1.A do SIWZ zostaje zmieniony i otrzymuje brzmienie:

PATRZ ZAŁACZNIKI:

ZMIENIONY OBOWIĄZUJĄCY ZAŁ. 1.A - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (specyfikacja techniczna)

 

Uwaga:

Pozostała treść SIWZ i jej załączników pozostaje bez zmian.

W/w zmiany prowadzą do zmiany treści ogłoszenia nr 540883-N-2017 z dnia 28.06.2017  na ww. postępowanie.

Wykonawcy są zobowiązani do wypełnienia szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia (specyfikacji technicznej) - zał. 1.A wg zmiany z dnia 04.07.2017 r., który jest obowiązujący w przedmiotowym przetargu i na podstawie którego wykonawcy winni określić cenę ofertową.

 

                                                                                                                                         Wójt Gminy

                                                                                                                                              Marian Pawlas

Data opublikowania
Osoba wprowadzająca informację Bernadeta Małys
Zmodyfikował Bernadeta Małys
Data ostatniej aktualizacji
Liczba wyświetleń 89
Czas Dane osoby zmieniającej Opis zmiany
Bernadeta Małys ZMIANA TREŚCI SIWZ Z DNIA 04.07.2017 + ZMIENIONY ZAŁ. 1.A - Strona / Załączniki - nowy
Bernadeta Małys ZMIANA TREŚCI SIWZ Z DNIA 04.07.2017 + ZMIENIONY ZAŁ. 1.A - Strona / Załączniki - hurtowe dodawanie
Bernadeta Małys ZMIANA TREŚCI SIWZ Z DNIA 04.07.2017 + ZMIENIONY ZAŁ. 1.A - Moduł - zmiana zawartości
Bernadeta Małys ZMIANA TREŚCI SIWZ Z DNIA 04.07.2017 + ZMIENIONY ZAŁ. 1.A - Moduł - zmiana zawartości