• Deklaracja dostępności
  • Mapa serwisu
  • Wersja tekstowa / graficzna
Biuletyn Informacji Publicznej Gmina Suszec
Przejdź do Menu Przedmiotowego

Menu Podmiotowe

  • Strona 3
  • Strona 2
  • Strona 1
Przejdź do Menu Technicznego

Menu Przedmiotowe

  • DZIENNIK USTAW, MONITOR POLSKI
  • DZIENNIK URZĘDOWY WOJEWÓDZTWA ŚLĄSKIEGO
  • WYBORY PREZYDENTA RP 2025
  • URZĄD
  • OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
  • WŁADZE
  • Obrady Rady Gminy kadencji 2024 - 2029
  • Obrady Rady Gminy kadencji 2018 - 2024
  • RAPORT O STANIE GMINY SUSZEC
  • UCHWAŁY RADY,GMINNE PROGRAMY
  • KONSULTACJE UCHWAŁ
  • KONSULTACJE SPOŁECZNE
  • FINANSE GMINY SUSZEC
  • ZAPYTANIA I INTERPELACJE
  • PETYCJE
  • DZIAŁALNOŚĆ LOBBINGOWA
  • JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE GMINY
  • SPÓŁKI PRAWA HANDLOWEGO Z UDZIAŁEM GMINY
  • PRZETARGI
    • KLAUZULA INFORMACYJNA DOT. PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
    • PRZETARGI 2025
    • PRZETARGI 2024
    • PRZETARGI 2023
    • PRZETARGI 2022
    • PRZETARGI 2021
    • PRZETARGI 2020
    • PRZETARGI 2019
    • PRZETARGI 2018
    • PRZETARGI 2017
      • 19. PRZEBUDOWA UL. CICHEJ W SUSZCU - ETAP I
      • !!!ŚWIADCZENIE USŁUG PRZEWOZOWYCH W LOKALNEJ KOMUNIKACJI PUBLICZNEGO TRANSPORTU ZBIOROWEGO GMINY SUSZEC W OKRESIE OD 01.01.2018 R. DO 31.12.2019 R.
      • 18. ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI Z TERENU GMINY SUSZEC, NA KTÓRYCH ZAMIESZKUJĄ MIESZKAŃCY – okres realizacji: od podpisania umowy do 31.01.2021 r.
      • 17. ZIMOWE UTRZYMANIE GMINNYCH DRÓG , CHODNIKÓW, PLACÓW I PARKINGÓW ORAZ POWIATOWYCH DRÓG I CHODNIKÓW NA TERENIE GMINY SUSZEC W SEZONIE ZIMOWYM 2017/2018
      • 16. TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU ZESPOŁU SZKOLNO-PRZEDSZKOLNEGO W KRYRACH
      • 15. BUDOWA OŚWIETLENIA ZASILANEGO ENERGIĄ ODNAWIALNĄ NA TERENIE GMINY SUSZEC - UNIEWAŻNIONY
      • !!! DOSTAWA NOWEGO ŚREDNIEGO SAMOCHODU RATOWNICZO-GAŚNICZEGO NA PODWOZIU Z NAPĘDEM 4X4 DLA OCHOTNICZEJ STRAŻY POŻARNEJ W KRYRACH - OGŁOSZENIE OSP KRYRY
      • 14. PRZEBUDOWA ODCINKA BOCZNEGO UL. NA GRABÓWKI W SUSZCU- DROGI DOJAZDOWEJ DO GRUNTÓW ROLNYCH
      • 13. TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU ZESPOŁU SZKOLNO-PRZEDSZKOLNEGO W KRYRACH - UNIEWAŻNIONY
      • 12. PRZEBUDOWA UL. CICHEJ W SUSZCU - ETAP I - UNIEWAŻNIONY
      • 11. BUDOWA INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ NA POTRZEBY ZASILANIA BUDYNKU URZĘDU GMINY SUSZEC
      • 10. DOSTAWA NOWEGO ŚREDNIEGO SAMOCHODU RATOWNICZO-GAŚNICZEGO NA PODWOZIU Z NAPĘDEM 4X4 DLA OCHOTNICZEJ STRAŻY POŻARNEJ W SUSZCU
      • 9. PRZEBUDOWA ULICY SZKOLNEJ W SUSZCU WRAZ Z BUDOWĄ ODWODNIENIA NA ODCINKU OD SZKOŁY PODSTAWOWEJ DO SKRZYŻOWANIA Z UL. KOLONIA PODLESIE - ETAP III ORAZ BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ W CIĄGU UL. SZKOLNEJ W SUSZCU - ETAP I - II POSTĘPOWANIE - UNIEWAŻNIONY
      • 8. „PRZEBUDOWA ULICY SZKOLNEJ W SUSZCU WRAZ Z BUDOWĄ ODWODNIENIA NA ODCINKU OD SZKOŁY PODSTAWOWEJ DO SKRZYŻOWANIA Z UL. KOLONIA PODLESIE - ETAP III” ORAZ „BUDOWA KANALIZACJI SANITARNEJ W CIĄGU UL. SZKOLNEJ W SUSZCU - ETAP I” - UNIEWAŻNIONY
      • 7. REMONT I PRZEBUDOWA CZĘŚCI POMIESZCZEŃ PARTERU BUDYNKU OŚRODKA ZDROWIA PRZY UL. WYZWOLENIA 2 W SUSZCU- ETAP 2 - II
      • 6. REMONT I PRZEBUDOWA CZĘŚCI POMIESZCZEŃ PARTERU BUDYNKU OŚRODKA ZDROWIA PRZY UL. WYZWOLENIA 2 W SUSZCU - ETAP 2 - UNIEWAŻNIONY
      • 5. BUDOWA PARKINGU PRZY URZĘDZIE GMINY W SUSZCU WRAZ Z BUDOWĄ I PRZEBUDOWĄ DROGI DOJAZDOWEJ - ETAP V
      • 4.PRZEBUDOWA FRAGMENTU UL. TĘCZOWEJ W RUDZICZCE WRAZ Z ODWODNIENIEM NA ODCINKU O DŁUGOŚCI OKOŁO 650MB
      • 3. PRZEBUDOWA UL. KOŚCIELNEJ W KOBIELICACH
      • 2. REMONT CZĄSTKOWY DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY SUSZEC – 2017 R.
      • 1. PRZEBUDOWA UL. BARTNICZEJ W RADOSTOWICACH – ETAP II – ODCINEK OD POSESJI NR 3 DO SKRZYŻOWANIA Z UL. DĘBOWĄ
      • -----PLAN POSTĘPOWAŃ O UDZIELENIE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH W GMINIE SUSZEC NA ROK 2017-----
    • PRZETARGI 2016
    • PRZETARGI 2015
    • PRZETARGI 2014
    • PRZETARGI 2013
    • PRZETARGI 2012
    • PRZETARGI 2011
    • PRZETARGI 2010
    • PRZETARGI 2008
    • PRZETARGI 2009
  • ZAMÓWIENIA PUBLICZNE O WARTOŚCI PONIŻEJ 130.000 ZŁOTYCH PUBLIKOWANE OD 01.01.2021 R.
  • ARCHIWUM ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH PRZEPROWADZONYCH DO 31.12.2020 R.
  • REJESTRY I EWIDENCJE
  • JAK ZAŁATWIAĆ SPRAWY?(KARTY USŁUG)
  • MOJA SPRAWA
  • KATALOG FIRM
  • INWESTYCJE WSPÓŁFINANSOWANE ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ
  • INNE
  • SZUKAJ
  • INSTRUKCJA OBSŁUGI
  • STATYSTYKA
  • OGŁOSZENIA
  • KONKURSY
  • NABÓR PRACOWNIKÓW
  • OŚWIADCZENIA MAJĄTKOWE
  • ORGANIZACJE POZARZĄDOWE
  • ZARZĄDZANIE KRYZYSOWE I OBRONNOŚĆ
  • OCENA JAKOŚCI WODY PRZEZNACZONEJ DO SPOŻYCIA
  • DOSTĘP DO INFORMACJI PUBLICZNEJ
  • DOSTĘP DO INFORMACJI O ŚRODOWISKU I JEGO OCHRONIE
  • PONOWNE WYKORZYSTANIE INFORMACJI PUBLICZNEJ
  • WYDANIE WYDRUKU AKTU NORMATYWNEGO LUB INNEGO AKTU PRAWNEGO
  • ELEKTRONICZNA SKRZYNKA PODAWCZA
  • STYPENDIA SPORTOWE
  • KONTROLE ZEWNĘTRZNE
  • DO POBRANIA
  • ZBIÓR AKTÓW PRAWA MIEJSCOWEGO
  • PLANOWANIE PRZESTRZENNE, GOSPODARKA PRZESTRZENNA
  • GOSPODARKA KOMUNALNA I GOSPODARKA NIERUCHOMOŚCIAMI
  • DOFINANSOWANIE PRACODAWCOM KOSZTÓW KSZTAŁCENIA MŁODOCIANYCH PRACOWNIKÓW
  • TARYFY ZA ZBIOROWE ZAOPATRZENIE W WODĘ I ZBIOROWE ODPROWADZANIE ŚCIEKÓW NA TERENIE GMINY SUSZEC
  • INFORMACJE O STANIE KONTROLI ZARZĄDCZEJ
  • WYBORY ARCHIWUM
  • NIEODPŁATNA POMOC PRAWNA
  • Raporty o stanie zapewnienia dostępności podmiotu publicznego
  • PROCEDURA ZGŁASZANIA NARUSZEŃ PRAWA
  • STANDARDY OCHRONY MAŁOLETNICH
  • BIP Zespół Szkolno-Przedszkolny w Rudziczce
  • BIP Zespół Szkolno-Przedszkolny w Kryrach
  • BIP Zespół Szkolno-Przedszkolny w Mizerowie
  • BIP Szkoła Podstawowa im. Janusza Korczaka w Suszcu
  • BIP Szkoła Podstawowa im. Adama Mickiewicza w Kobielicach
  • BIP Zespół Szkolno-Przedszkolny w Radostowicach
  • BIP Przedszkole Publiczne w Suszcu
  • KONTROLE PRZEDSIĘBIORCÓW
  • PROGRAMY MINISTERIALNE
  • ZADANIA DOFINANSOWANE Z BUDŻETU PAŃSTWA

Menu Techniczne

  • Statystyki
  • Tłumacz języka migowego
  • Deklaracja dostępności
  • Rejestr zmian
  • Zastrzeżenia prawne
  • Polityka prywatności
  • Redakcja Strony
  • Mapa Strony
Dziennik Polski
Zaufany Profil
Bip Gov pl
Monitor Polski
ePUAP
Drukuj

PRZETARGI 2017

Treść

Główni Redaktorzy Biuletynu

Anna Morcinek


tel. +48 32 449 30 68

e-mail: promocja@suszec.pl

Zespół redakcyjny BIP

Adres Redakcji Biuletynu

Urząd Gminy Suszec

ul. Lipowa 1

43-267 Suszec

Dodatkowe Informacje

  • Statystyki oglądalności BIP
  • Ostatnia aktualizacja BIP: XX.XX.2021r