OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

Suszec: Zmiana części miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego terenów sołectwa Rudziczka i Suszec, w zakresie powiększenia obszaru górniczego Suszec III i terenu górniczego KWK Krupiński, powiększenia obszaru zagospodarowania odpadów wydobywczych oraz w celu realizacji infrastruktury technicznej tj. zbiornika retencyjnego wód dołowych
Numer ogłoszenia: 271442 - 2011; data zamieszczenia: 02.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Suszec , ul. Lipowa 1, 43-267 Suszec, woj. śląskie, tel. 032 44993050, faks 032 4493051.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.suszec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zmiana części miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego terenów sołectwa Rudziczka i Suszec, w zakresie powiększenia obszaru górniczego Suszec III i terenu górniczego KWK Krupiński, powiększenia obszaru zagospodarowania odpadów wydobywczych oraz w celu realizacji infrastruktury technicznej tj. zbiornika retencyjnego wód dołowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z pkt 3 SIWZ: 3.1 Przedmiotem zamówienia pn.: Zmiana części miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego terenów sołectwa Rudziczka i Suszec, w zakresie powiększenia obszaru górniczego Suszec III i terenu górniczego KWK Krupiński, powiększenia obszaru zagospodarowania odpadów wydobywczych oraz w celu realizacji infrastruktury technicznej tj. zbiornika retencyjnego wód dołowych, zwanego dalej zamówieniem, jest wykonanie zmian: - miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenów położonych w północnej części sołectwa Suszec w granicach ulic: Powstańców, Na Grabówki i Królówka, do granic lasów od strony północno - wschodniej (uchwalonego Uchwałą Rady Gminy Suszec nr XXII/51/176/2004 z dnia 30.09.2004r.); - miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenów przyrodniczych sołectwa Suszec i Kobielice - Lasy Kobiórskie (uchwalonego Uchwałą Rady Gminy Suszec nr XXVII/23/229/2005 z dnia 24.02.2005 r.); - miejscowego planu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenów położonych w sołectwach Rudziczka i Suszec na północ od toru kolejowego PKP do granic z miastem Żory i Orzesze oraz ulic: Piaskowej, Dolnej i Królówka (uchwalonego Uchwałą Rady Gminy Suszec nr IX/42/61/2007 z dnia 28.06.2007 r.). 3.2 W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać 4 zadania obejmujące w szczególności: zad. 1. Zmianę części miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenów położonych w północnej części sołectwa Suszec w granicach ulic: Powstańców, Na Grabówki i Królówka, do granic lasów od strony północno - wschodniej (pow. 292,6 ha) uchwalonego Uchwałą Rady Gminy Suszec nr XXII/51/176/2004 z dnia 30.09.2004r. w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenów położonych w północnej części sołectwa Suszec w granicach ulic: Powstańców, Na Grabówki i Królówka, do granic lasów od strony północno - wschodniej (pow. 292,6 ha), w granicach i w sposób określony uchwałą Nr VIII/48/60/2011 z dnia 26.05.2011 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany części miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenów położonych w północnej części sołectwa Suszec w granicach ulic: Powstańców, Na Grabówki i Królówka, do granic lasów od strony północno - wschodniej. zad. 2 Zmianę części miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenów przyrodniczych sołectwa Suszec i Kobielice - Lasy Kobiórskie (pow. 2394,0 ha) uchwalonego Uchwałą Rady Gminy Suszec nr XXVII/23/229/2005 z dnia 24.02.2005 r. w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenów przyrodniczych sołectwa Suszec i Kobielice - Lasy Kobiórskie (pow. 2 394,0 ha) w granicach i w sposób określony uchwałą Nr VIII/49/61/2011 z dnia 26.05.2011 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany części miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenów przyrodniczych sołectwa Suszec i Kobielice - Lasy Kobiórskie. zad. 3 Zmianę części miejscowego planu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenów położonych w sołectwach Rudziczka i Suszec na północ od toru kolejowego PKP do granic z miastem Żory i Orzesze oraz ulic: Piaskowej, Dolnej i Królówka uchwalonego Uchwałą Rady Gminy Suszec nr IX/42/61/2007 z dnia 28.06.2007 r. w sprawie w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenów położonych w sołectwach Rudziczka i Suszec na północ od toru kolejowego PKP do granic z miastem Żory i Orzesze oraz ulic: Piaskowej, Dolnej i Królówka, w granicach i w sposób określony uchwałą Nr X/76/88/2011 z dnia 25.08.2011 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany części miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenów położonych w sołectwach Rudziczka i Suszec na północ od toru kolejowego PKP do granic z miastem Żory i Orzesze oraz ulic: Piaskowej, Dolnej i Królówka. zad. 4 Zmianę części miejscowego planu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenów położonych w sołectwach Rudziczka i Suszec na północ od toru kolejowego PKP do granic z miastem Żory i Orzesze oraz ulic: Piaskowej, Dolnej i Królówka uchwalonego Uchwałą Rady Gminy Suszec nr IX/42/61/2007 z dnia 28.06.2007 r. w sprawie w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenów położonych w sołectwach Rudziczka i Suszec na północ od toru kolejowego PKP do granic z miastem Żory i Orzesze oraz ulic: Piaskowej, Dolnej i Królówka, w granicach i w sposób określony uchwałą Nr X/77/89/2011 z dnia 25.08.2011 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany części miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenów położonych w sołectwach Rudziczka i Suszec na północ od toru kolejowego PKP do granic z miastem Żory i Orzesze oraz ulic: Piaskowej, Dolnej i Królówka. 3.3 Przedmiot zamówienia obejmuje: a. udział w procesie sporządzania zmian miejscowych planów opisanych w pkt. 3.2, wynikającym z ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr. 80 z 2003r. poz. 717, ze zm.), zwanej dalej UPiZP, a w szczególności jej art. 17 z uwzględnieniem ewentualnych zmian w przepisach, obejmujący między innymi przygotowanie projektów niezbędnych dokumentów w tym uchwał (prawidłowych pod względem merytorycznym i formalno-prawnym) i rozstrzygnięć w sprawie wnoszonych uwag. Jeżeli w trakcie realizacji umowy nastąpią zmiany przepisów prawa Wykonawca ma obowiązek bez dodatkowego wynagrodzenia dostosować wykonywany przedmiot umowy lub sposób jego wykonania do tych zmian. b. opracowanie zmiany planu opisanego w pkt 3.2 zad. 1, na mapie zasadniczej w skali 1:1000, c. opracowanie zmiany planu opisanego w pkt 3.2 zad. 2, na mapie katastralnej w skali 1:2000 (ze względu na szczególnie uzasadniony przypadek - bardzo duża powierzchnia planu - 711,1879 ha), d. opracowanie zmiany planu opisanego w pkt 3.2 zad. 3, na mapie zasadniczej w skali 1:1000, e. opracowanie zmiany planu opisanego w pkt 3.2 zad. 4, na mapie zasadniczej w skali 1:1000. 3.4 WYKONAWCA dostarczy ZAMAWIAJĄCEMU: 1) w terminie do wyłożenia do publicznego wglądu projektów zmian miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, będących przedmiotem niniejszego zamówienia, po 2 egzemplarze projektów uchwał, opatrzonych podpisem pod względem merytorycznym i formalno-prawnym, 2) w terminie 3 dni od daty uchwalenia przez Radę Gminy Suszec miejscowe plany o których mowa w pkt. 3.2 w następujący sposób: a) po 4 egzemplarze uchwały wraz z załącznikami należy wykonać w wersji papierowej (w tym 3 egzemplarze trwale oprawione), rysunki należy wykonać we wskazanej skali zgodnie z pkt 3.3, ppkt b, c, d, e. b) po 2 egzemplarze rysunków we wskazanej skali projektów zmian miejscowych planów, o których mowa w pkt 3.2 - zafoliowane, przystosowane do przenoszenia, wydruk kolorowy, c) po 1 egzemplarzu rysunków projektów zmian miejscowych planów, o których mowa w pkt 3.2 podzielonych na sekcje w formacie A3 wydruki kolorowe we wskazanej skali zgodnie z pkt 3.3, ppkt b, c, d, e, zalaminowane, d) po 2 egzemplarze rysunków projektu zmiany miejscowego planu o którym mowa w pkt 3.2 w skali 1:5000 w tym 1 egzemplarz na podkładzie mapy numerycznej i 1 rysunek na podkładach wskazanych w pkt 3.3, ppkt b, c, d, e - zafoliowane, na twardym podkładzie, przystosowane do przenoszenia, w tym wydruk kolorowy, e) po 2 egzemplarze planów w wersji cyfrowej przekazanych na płytach CD w tym: uchwała wraz załącznikami, rysunek planu na podkładach mapy numerycznej i podkładach wskazanych w pkt 3.3, ppkt b, c, d, e oraz w formatach DXF, MAP-INFO oraz JPG, 3) po 1 egzemplarzu zmiany planów należy wykonać w Edytorze Aktów Prawnych EAP w formacie XML - wymagany do publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Śląskiego, 4) w 1 egzemplarzu - wykaz nieruchomości, dla których ustalono wysokość stawki procentowej służącej naliczeniu opłaty z tytułu wymogów art. 15, ust. 2, pkt 12 UPiZP, z podaniem symbolu ustaleń planu (projektowanego oraz obowiązującego dotychczas) wysokości stawki procentowej, właściciela, nr działki, obręb, nr księgi wieczystej oraz powierzchni wraz z ilustracją graficzną na rysunku planu. 5) w 1 egzemplarzu - sumaryczne zestawienie powierzchni poszczególnych terenów ustalonych w planie, zbilansowane do 100% powierzchni całego obszaru opracowania. Powierzchnie należy podać w ha oraz % z dokładnością do 0,1% 6) po 3 egzemplarze wszystkich, określonych obowiązującymi przepisami opracowań towarzyszących uchwale o zmianie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, opatrzonych podpisem pod względem merytorycznym i formalno-prawnym. 7) wykonanie na bieżąco podczas realizacji zamówienia wymaganej ilości opracowań projektów, wymaganych na poszczególnych etapach postępowania (uzgadnianie, opiniowanie, wyłożenie do publicznego wglądu, itp. ...), wraz z oświadczeniem o ich poprawności formalno-prawnej. 3.5 Do przekazywanej dokumentacji dołączone będzie oświadczenie Wykonawcy, że dokumentacja wykonana została zgodnie z umową i jest kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć, oraz że została wykonana zgodnie z przepisami prawa. Ponadto Wykonawca będzie zobowiązany do złożenia oświadczenia o poprawności formalno-prawnej przekazanej dokumentacji. 3.6 Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace i obowiązki wykonawcy wymienione w istotnych postanowieniach umowy - stanowiących załącznik nr 2 do SIWZ. Wykonawca jest zobowiązany do uważnego przeanalizowania dokumentacji niniejszego zamówienia w celu zapoznania się z przedmiotem zamówienia oraz aby być w pełni świadomym praw i obowiązków warunków umownych i wynikających z nich następstw, a w szczególności przewidzianych kar umownych. 3.7 Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Kod CPV Nazwa 71.41.00.00 - 5 Usługi planowania przestrzennego.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 9.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełniania warunku wykonawcy zobowiązani są do złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy, na podstawie art. 44 ustawy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca udokumentuje wykonanie, tj. zakończenie w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: - co najmniej dwóch miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego terenów górniczych, każdy o powierzchni min. 50 ha, oraz załączy dokumenty potwierdzające, że plany te zostały wykonane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełniania warunku wykonawcy zobowiązani są do złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy, na podstawie art. 44 ustawy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi doświadczenie, wykształcenie i kwalifikacje zawodowe odpowiednie do stanowisk, jakie zostaną im powierzone, tj.: - zespołem składającym się z minimum dwóch osób, tj. głównego projektanta i projektanta sprawdzającego, posiadających aktualne zaświadczenie o członkostwie we właściwej izbie urbanistów

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełniania warunku wykonawcy zobowiązani są do złożenia oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy, na podstawie art. 44 ustawy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Zgodnie z pkt 13 SIWZ: a) wykonawca może złożyć jedną ofertę, b) oferta musi być wypełniona i podpisana przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy lub przez wykonawcę, zgodnie z treścią zał. nr 1 do SIWZ, w tym m.in. musi zawierać: - oświadczenie o udziale bądź braku podwykonawców w realizacji zamówienia oraz wskazania części zamówienia, których wykonanie zostanie powierzone podwykonawcom, - oświadczenie o udzieleniu gwarancji na opracowanie objęte przedmiotem zamówienia na okres 3 lat oraz rękojmi, która skończy się 1 rok po zakończeniu okresu gwarancji, c) do oferty należy załączyć dokumenty zgodnie z wymaganiami i w formie określonej w pkt 8.3 SIWZ, d) jeżeli upoważnienie osób podpisujących ofertę nie wynika bezpośrednio z dokumentów dołączonych do oferty (tj. nie wynika wprost z dokumentów stwierdzających status prawny wykonawcy), to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie, zgodnie z postanowieniami określonymi w pkt 8.3.7 i pkt 13 lit. f) SIWZ, e) wobec Wykonawcy, będącego osobą fizyczną i prowadzącego działalność gospodarczą zaleca się dołączenie do oferty aktualnego wypisu z ewidencji działalności gospodarczej (oryginał lub potwierdzoną za zgodność kserokopię), wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z pkt 20.2 - 20.4 SIWZ: 20.2 Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w niżej wymienionych przypadkach: 1. ZMIANY OGÓLNE: a) zmiana adresu/siedziby/konta/firmy Zamawiającego/Wykonawcy, b) zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego/Wykonawcy, c) zmiana będąca skutkiem poprawy oczywistej omyłki, d) wprowadzenie nazw podwykonawców do umowy zgodnie z postanowieniami określonymi w §5 ust. 4 i 5 zał. nr 2 do SIWZ, e) zmiana podwykonawców na podst. §5 ust. 10 zał. nr 2 do SIWZ - na wniosek Wykonawcy i za zgodą Zamawiającego. 2. ZMIANY RZUTUJĄCE NA TERMIN WYKONANIA UMOWY. a) Możliwa jest zmiana terminu wykonania umowy, ze względu na: - przedłużenie procedury przetargowej, - uwarunkowania społeczne lub działania osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, - zmiany powszechnie obowiązującego prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy po dacie jej podpisania, - gdy wykonawca, pomimo niezwłocznego działania, nie uzyska w ustawowym terminie decyzji na wyłączenie gruntów z produkcji leśnej, - wystąpienie przyczyn niezależnych od stron, wynikających ze specyfiki procedury sporządzenia miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, w tym konieczności powtórzenia czynności planistycznych (np. konieczność ponownego wyłożenia projektów planów wynikająca z pozytywnie rozpatrzonych uwag przez Wójta Gminy Suszec), - konieczność wykonania dodatkowych opinii, ekspertyz, opracowań itp., wynikłą po dacie podpisania umowy. 20.3. Zamawiający nie przedłuży terminu zakończenia umowy, jeśli: - przedłużenie terminu wynika z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 20.4. Określa się następujący tryb dokonywania zmian postanowień umowy: 1. Sposób inicjowania zmian: a) Wykonawca wnioskuje do Zamawiającego w sprawie możliwości dokonania wskazanej zmiany, niezwłocznie po zajściu okoliczności uzasadniającej zmianę, b) Zamawiający wnioskuje do Wykonawcy w sprawie możliwości dokonania wskazanej zmiany, niezwłocznie po zajściu okoliczności uzasadniającej zmianę. 2. Przyczyny dokonania zmian postanowień umowy oraz uzasadnienie takich zmian należy opisać w stosownych dokumentach (notatka służbowa, pismo Wykonawcy, protokół konieczności, itp.). 3. W rezultacie dokonania czynności opisanych powyżej może dojść do podpisania przez strony aneksu do umowy. Projekt aneksu przygotuje Zamawiający.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.suszec.iap.pl/6585,16043,16456/16456/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Suszec, ul. Lipowa 1, 43-267 Suszec.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.09.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Suszec, ul. Lipowa 1, 43-267 Suszec - sekretariat (I piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

Liczba wyświetleń 91
Czas Dane osoby zmieniającej Opis zmiany