ZAŚWIADCZENIE O ZGODNOŚCI ZAMIERZONEGO SPOSOBU UŻYTKOWANIA OBIEKTU BUDOWLANEGO Z USTALENIAMI MIEJSCOWEGO PLANU ZAGSOPODARWOANIA PRZESTRZENNEGO
Zgodnie z art. 71, ust.2, pkt 4 ustawy Prawo budowlane (Dz. U. 2013. 1409 j.t. ze zm.)
- WYMAGANE DOKUMENTY:
1. Wniosek o wydanie zaświadczenia o zgodności zamierzonego sposobu użytkowania obiektu budowlanego z ustaleniami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy.
Formularz wniosku oraz poniższą informację można również pobrać w biurze nr 3 (na parterze).
2. Załączniki:
- mapa zasadnicza z naniesionym obiektem
- OPŁATY:
Zgodnie z Ustawą z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz.U. 2015. 783 j.t.) Opłata skarbowa wynosi : 17,00 zł za wydanie zaświadczenia. Należność płatna z chwilą złożenia wniosku, na konto BS Żory o/Suszec 15 8456 1019 2001 0000 0446 0002.
Opłacie skarbowej nie podlega wydanie zaświadczenia w sprawach budownictwa mieszkaniowego.
- MIEJSCE ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW:
Sekretariat Urzędu Gminy Suszec.
- TERMIN ODPOWIEDZI:
Do 7 dni.
- JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA:
Biuro Gospodarki Przestrzennej i Zarządzania Nieruchomościami, pok. nr 3 (na parterze),
tel. (032) 449 – 30 - 75
- TRYB ODWOŁAWCZY:
Odmowa wydania zaświadczenia dokonywana jest w formie postanowienia. Na postanowienie przysługuje zażalenie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Bielsku- Białej w terminie 7 dni od dnia doręczenia wnioskodawcy postanowienia.
- UWAGI:
W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów, wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia i złożenia w Sekretariacie Urzędu Gminy Suszec w terminie do 7 dni. W przypadku nieuzupełnienia wniosku w tym terminie, wniosek pozostaje bez rozpatrzenia.
URZĄD GMINY SUSZEC
43-267 Suszec, ul. Lipowa 1, woj. śląskie
tel. (032) 449-30-50, fax (032) 449-30-51 www.suszec.pl